keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

We just want to disappear

Tämä päivä menikin vain ollessa. Istuin koneella suurimman osan päivästä ja kirjoitettelin aiempaa kahta postausta. Niin ja tänään minä pesin pyykkiä (mikä on harvinaista minulta). Pesin eilen ostetut Kiroileva Siili-lakanat ja viikko sitten ostetut farkut (koska ne pitää "kutistaa" ennen kuin ne lyhentää).


Niin, ja lyhensin vihdoin yhdet farkut shortseiksi. Kyseessä on siis pari vuotta sitten Oulun Mick's:stä ostetut farkut. Vyötäröstä ovat minulle isot, toisin sanoen vyöpakko! En pitänyt farkkujen mallista tippaakaan, mutta nyt ne on ihan kivat :) Projektiin meni aikaa kokonaisuudessa (miinus ne löhöilyt) n. 10 minuuttia...
Naureskelin vaan, kun katsoin mitä kokoa nuo housut oli... Niin... Ne oli kokoa 42/"34...Nykyään käytän kokoja 40 ja tuumissa 31 on sopiva, mutta kyllä 32:kin menee, mutta on hiukkasen iso... Mietin vaan, että oon ollut näköjään isompi joskus pari vuotta sitten kuin nyt... No, kiva olla pienempi!


Day 13 - A song from your favorite album


Mulla ei ole varsinaista lempi albumia, mutta yksi parhaista on Poisonblackin A Dead Heavy Day, eli ADHD.
Siltä levyltä mun lemppari(t) on Me, Myself & I ja nimikkoralli ADHD. Laitanpa nyt kummankin niistä, koska kumpikin on minulle todella tärkeitä.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti