lauantai 17. heinäkuuta 2010

Luvattu on paljon, rikottu enemmän

Heräsin tänäänkin puolen päivän jälkeen :) Oon saanut nukuttua yllättävän hyvin helteeseen ja flunssaan nähden. Olisi voinut luulla, että nukun todella huonosti, koska yleensä jos on todella lämmintä, en nuku kuin muutaman tunnin. Mutta nyt olen nukkunut sellaisia 10 h yöunia! ZZzzzz...
Minulla näyttää olevan menossa sellainen laiskuus-jakso... Tänäänkin vain makasin sängyssä ja luin Twilightia (edelleenkin englanniksi). Se vaatii kyllä aika paljon keskittymistä, että ymmärtää yms.. Oon vielä aika hidas lukemaan englantia, mutta huomaan jo nyt, että ymmärrän helpommin lukemaani ja kehityn aina vain nopeammaksi lukijaksi. (Esim. eilen meni vielä luvun (n. 20 sivua) lukemiseen noin tunti ja nyt menee enää sellainen 30/45 min.) Että kyllä kehitystä näkyy!
Niin ja laiskuuteen kuuluu myös dataus... Lukemisesta ja dataamisesta nämä minun päivät koostuu melkein kokonaan. Mutta se on just sitä rentoutumista!
Ärsyttää vain, kun on ihan hirveästi tekemistä (mm. lehtileikkeet bändeistä on pitkin lattioita ja ne pitäisi lajitella ja laittaa kansien väliin).. Siihen kuluisi pari päivää. Ja sitten olisi paljon ommeltavaa...


Äiti teki illalla vohveleita! <3 Nam!!


Day 17 - A song that you want to play at your wedding





Tää on jotenkin sellainen "vaikeuksien kautta voittoon" -biisi. Kauniit sanat <3

Luvattu on paljon
rikottu enemmän
vierelläsi valvon
ja kauniina sut nään

Sä oot se jonka
löydän aina uudelleen
taas tässä oon ja valmis
uuteen kierrokseen

Mut mussa ei oo mitään
mussa ei oo mitään uutta
oon vielä samanlainen
sama mieli sama sydän
sama nainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti