tiistai 13. heinäkuuta 2010

Meikkini mun...

...sekä kynsilakat, hajuvedet ja hiustökötit (sekä hieman hygieniaa)...


Kuten otsikosta voi kukin päätellä, täältä tulee lupaamani postaus meikeistä, sekä muista ehostukseen käytettävistä aineista...
Kosteutukseen käytän: Humektania, Nivea Visagen normaalille ja sekaiholle tarkoitettuja päivä-ja yövoiteita sekä Blistexiä
Jos silmät ovat "väsyneet" käytän tätä. Virkistää kummasti! BodyShopista
Deodoranteista käytän (ja olen tyytyväinen) Adidaksen Action3 Freshiin ja Doven SilkDry:in.
Hiuksiin jätettävä hoitoaine Graham Webb - Silk Repair (vähentää sähköisyyttä) ja hiuslakkana käytän Wellaflexin "kolmos vahvuutta"
Cutrinin Chooz - suoristussuihke
Hajuvesinä nyt olen käyttänyt Mexx'n Fly High:tä ja Miss Sixtyä


Ja sitten ne meikit...
Meikkipohjaan käytän yleensä Maybelline New York Dream Matte moussea. Sävyä 021 nude käytän enemmän, mutta kun olen kalpea saatan käyttää välillä sävyä 004 Champagne.
Puuterina käytän enemmän L'Oréal'n true match sävyä W1, mutta jos olen ruskettunut käytän Lancômen Majeure Excellenceä, sävy 03.
Peitepuikkona Maybelline New York Affinitone sävy 02. Käytän todella harvoin!
Ripsarina käytin ennen Lancômen Hypnose Dramaa (ja enää hieman jäljellä tuossa putkessa) ja nykyään suosin Lumenen Excellength Mascaraa. Tuossa tarkoituksessa Lumene toimii mulla paremmin kuin Lancôme.
Rajaukseen käytän Gosh'n Eyelineria (harvoin), Luminellen kajaali oli totaalinen pettymys (en suosittele kenellekään, ei kestä mitään!). Minun ihanne kajaali on IsaDoran Perfect Contour Kajal, toimii mulla hyvin.
Luomivärejäkin omistan :) Vasemmalta oikealle:
Anytime: sävy 2 - Rain forest
Miners: Plum Delight
Rimmel London: sävy 710 - Twilight Zone (eniten käytössä)
Nivea: Pure Diamond violetti


Ja sitten kynsiin...
Oriflamen Nail White Pencil
Rimmelin sävyt 800 (Black Out), 819 (Green with Envy) ja 730 (Silver Bullet)
Coloraman sävyt 56 (Coral Rose) ja 26 (Candy bar)
Lumenen Natural Code sävy 14 (Party On)
Oriflamen Growth Booster, Weak Nail Harder, Gold Rush, Black Cherries ja Fairytale
Lumenen Quick&Chic sävy 8 (Angel Touch) ja Super Gloss&Quick Dry sävy 55
Visionsin Quick Dry Nail Polish (rusehtava)
Gosh'n sävyt 550 (Purpe Heart), 566 (Metallic Blue) ja 594 (Miss Grey)
Anytimen sävyt 17 (Ice crystal), 7 (Holiday), 17 (Dance) ja 19 (Secret)
Couleurs Naturen sävyt 12 (Rose Fuchsia) ja 31 (Rouge Grenadine)
Minersin sininen kynsilakka
Chanel Paris'n sävy 97 (Safari)


Kuten kuvista näkyy, minulla on yhtä sun toista, mutta värikkäintä on kyllä kynsilakka-osiossa, johon on vuosien varrella eksynyt vaikka mitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti