tiistai 27. heinäkuuta 2010

Now I’m all yours, I’m not afraid

Tänään mä oon pääasiassa kutistanut vuorikankaita, datannut, käynyt pyörällä (joo, polkupyörällä) kaupalla viemässä kortteja postiin (ja melkein kuollut kuumuuteen matkalla) ja tehnyt Ellokselle tilauksen... Niin ja seurustellut tuulettimen kanssa. Meillä on hyvin lämpimät välit. :) Mä oon istunut sen seurassa lähes koko päivän, koska sillä on niin raikastava vaikutus (ainakin pitemmän päälle). :D


No, mutta Elloksen tilaus sisältää:
~"Ugg"-tyyliset talvikengät (mustat) Klikkaa ja näe!
~Oversize neule (sekin musta) Klikkaa ja näe!
~V-aukkoinen neule (harmaameleerattu) Klikkaa ja näe!
+ äidille myös tuollaiset "Ugg"-tyyliset, mutta ruskeana


Kohta varmaan neulon vielä hetken, kun en ole varma, tuleeko mummi ja vaari jo huomenna, kuten huhua kuulin, ja sukkien pitäisi olla valmiit silloin.... :S


Hyvää yötä!



Mä oon täydellisen rakastunut tuohon kappaleeseen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti