tiistai 27. heinäkuuta 2010

I'm looking at the full moon rising

Eilen tuli sitten käytyä Kuopiossa. Lämpöä kyllä piisasi: +34 astetta. Voin sanoa, että kyllä tuli hiki vaatteita sovittaessa! Muutama vaatekauppa jätettiin seuraavaan kertaan (eli käytiin vaan GinaTricotissa ja Sokoksella). No, edellisellä kerralla me kierrettiin kaikki yleisimmät (H&M, Lindex, Seppälä yms.), niin nyt niitä ei sitten tarvinnut..


Päivän asu:
~farkkuhame - Noa Noa, Ruotsista
~topit - H&M
~legginsit - z.i.p
~koru - H&M (?)
+nominationit ja kivi-sormus
Kenkänä oli Tuurista ostetut remmisandaalit.
Ja sitten niitä ostoksia...
Aku Ankan Taskukirjoja, joita minulta puuttui... Numerot 320, 322, 323 ja teema 18, 3,00-4,20€/kpl
Lumenen Blueberry Curl Mascara. Aiemmin minulla oli Lumenen Excellength Mascara, mutta ajattelin kokeilla, minkälainen tämä Blueberry Curl on, monien olen kuullut kehuneen tätä! 9,90€ Sokokselta
Garnier Mineral Invisible-dödö 1,95€ ja Dove Invisible Dry-spay dödö 2,70€ Sokokselta
Kolmet rintaliivit, joiden hintaa en edes mainitse... Mutta hinta oli KOVA!
No, mutta näistä vielä... Ostettiin minulle siis kahdet "normaalit" ja yhdet urheilurintsikat. Ihmeteltiin tässä vähän aikaa sitten, kun mulle ei meinaa rintsikoita löytyy ja tänään siihen selvisi syy... Sokoksella kysyttiin asiantuntijalta apua (oltiin jo niin vittuuntuneita, siihen että minulle on tasan tarkkaan yhdet ehjät rintsikat jäljellä, eikä uusia meinaa löytyä joten... No, ennen mulla rinnanympäryksenä oli ollut 85 ja nyt se on kutistunut lähelle 70:ntä... Siitä se johtui, ettei minulle löytynyt sopivia, koska kuppikoko kasvaa mitä isommaksi ympärys kasvaa. Ilmankos 85A tuntui isolta! Oikea koko siis nykyään 70D tai 70DD... :)
Nahkanauhaa Sinooperista, kerron tarkoituksen myöhemmin :)
Laukku kouluun MaduShopista 24€
Nightwishin ja CoB:n kangasmerkit MaduShopista 5,00-6,00€/kpl
Uudet caprilegginsit z.i.p.:stä, koska vanhoissa on saumassa reikä, enkä tiedä voiko sen  korjata... 4,90€
Harmaa pikeepaita GinaTricotista 4,90€ (oli alennuksessa, normaalihinta 9,90€)
Pellavahousut Gina Tricotista 9,90€ (oli alennuksessa, normaalihinta 24,90€)
Garnier Caffeine Eye Roll-on tummille silmänalusille ja väsyneille silmille. Hyvä ajatellen koulua! ;) En muista hintaa, mutta Prismasta tarttui mukaan.
2 x kasvonaamio 1,79€/kpl Olen kuullut kehuttavan näitä.... :) Prismasta
Nivean Body Milk kuivalle iholle, en muista hintaa, Prismasta
Kaksi matkapeliä Heseltä, jossa käytiin syömässä lastenateriat, ennen kuin ajettiin mökille uimaan. :) Aiemmin käytiin syömässä Subwayssa 15cm patongit <3

Käytiin myös viemässä isän puhelin huoltoon (kaiutin rikki) ja kangaskaupassa ostamassa nappeja, vetoketjuja ja vuorikankaita. Niiden tuloksen näätte sitten joskus...

Illalla oli täysikuu <3
No, mä taidan tästä kohta (C.S.I. Miamin jälkeen) mennä nukkumaan, joten hyvää yötä teillekin! <3

P.s. Milla (kissani) täytti eilen 8 vuotta! Meidän seniori :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti