sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Toiset lähtee toiset jää

Nyt on sitten reissusta toivuttu... (Ja ne postauksetkin siitä tehtyä).

Eli, saavuttiin kotiin keskiviikko aamuna siinä kello kahden maissa... Ja keskiviikko menikin sitten nukkuessa ja autosta tavaraa purkiessa/autoa siivotessa.
Torstaina olikin sitten aika sanoa hyvästit meidän vaihtarille, joka muutti toiseen perheeseen. :'( Torstaina käytiin myös äidin ja isän kanssa pikaisesti Kuopiossa ja siitä sitten mentiin mökille...
Niin, ja oonhan mä sairastellut nyt! Ärsyttää vaan, kun just nää pahimmat helteet, niin on vähän tukala olo, kun yöllä ei oikeen saa nukutuksi.. Eli, torstaina alko ihan hirveellä kurkkukivulla ja lämmöllä, no eilen ei ollut enää lämpöä, mutta kurkku yhä helvetin kipee. :/ Tänään ei oo enää ollut kurkku kipee, mutta nyt iskee päälle sitten yskä ja nuha. Ei oo kivaa!
Tänään sitten oon lukenut Aamunkoi:ta ja katsonut Houkutuksen ja Uuden Kuun putkeen <3 Houkutuksen olen nähnyt monesti aiemmin, mutta Uutta Kuuta en ollut aiemmin katsonut... Oli sen arvoista! ^^ Mä oon jotenkin ihan koukussa tuohon sarjaan <3 Nyt vaan haluaisin mennä katsomaan Epäilyksen elokuviin, mutta saa nyt nähdä onnistuuko..


Toiset lähtee toiset jää
ne jää tänne yrittämään
tulla toimeen keskenään
aivan kuin ennenkin
Toiset lähtee toiset jää
Katsotaanko huomisen sää?

1 kommentti: