keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Viimeinen valitusvirsi

Sinäänsä pidän paljon kesästä, se on yksi lempi vuodenajoistani.


Mutta nyt, kun mittari väyttää jo kolmatta vai liekkö neljättä päivää yli +30 astetta, alkaa tympimään. Mulla alkaa iho reagoimaan näin lämpimään, mm. ihottumana. Tälläkin hetkellä mulla on käsitaipeet ja niiden ympäristö ihan punaisena :/ Ihmettelen vain, kun ulkomailla minun iho ei reagoi, johtuisiko erilaisesta ilmastosta.
No, kortisonia vaan ihoon, niin toivottavasti helpottaa! Ja toivottavasti pian tämä lämpötila laskisi lähemmäs +20 astetta niin olisi illalla helpompi nukkua...


Niin, ja allergioista vielä hieman lisää. Nyt kun olen ollut kipeänä, minua on lisäksi ärsyttänyt, koska näyttää pahasti siltä, että olen altistunut Buranalle, joka on määrätty mulle reseptillä... Ei saa lievitettyä kipua/oloa.. No, onneksi on aspiriinit yms. keksitty...


Joo, mä tiedän, tästä tuli hirvee valituspostaus, mutta oli pakko jonnekin valittaa näistä asioista! Sorry!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti