maanantai 12. heinäkuuta 2010

The truth is hiding in your eyes

Tänään olen ollut suht. ahkera :)


No, mitä nyt mun päivärytmi on täysin perseellään, koska yöllä on todella kuuma, joten nukkuminen... noh, se on vaikeaa. Eli, valvon helposti sinne kahteen, ennen kuin menen nukkumaan ja sitten heräilen siinä puolilta päivin, kuten tänäänkin.


No, kun olin saanut itseni sängystä ylös (siinä vähän ennen puolta yhtä) söin aamupalan ja datasin sen jälkeen varmaan sellaiset kolme tuntia (?).


Sen jälkeen vietin aikaani näiden kahden ihanuuden kanssa...
Aamunkoi & Lakua
<3
Mulla näyttää olevan menossa tällä hetkellä jonkin sortin addiktoituminen lakuihin :)

Tänään jopa otin ekan kerran aurinkoa tänä kesänä! ^^ Joo, yleensä mä otan enemmän aurinkoa, mutta nämä "hyvät kelit" tuli vasta sinä aikana, kun mä olin Lapissa/Norjassa/Ruotissa, joten siellä ei paljoo tullut aurinkoa otettua... Ja nyt oon ollut kipeenä, joten ei oo hirveemmin ulos huvittanut mennä. Vieläkin hieman kipee olo (ääni aika surkeessa kunnossa ja tukkonen olo), mutta paranemaan päin!

Joo, ja sitten illalla vihdoin sain itseni ompelukoneen ääreen! ^^

Eli, Ellokselta aikoinaan ostetut kangashousut lyheni capreiksi :) Samalla hieman lahjetta kavennettiin, että se laskeutuu paremmin. Ja takaa vähän vyötäröä kavennettiin, niin ei oo pakko käyttää vyötä, koska vyölenkit kyseisissä housuissa on ihan hirveen kapeet ja minulla ei ole noin kapeaa vyötä... Saa nähdä, mitä keksin toisten samanlaisten housujen kohtaloksi :)
Niin, ja ompelu ei ole todellakaan turvallista! Sen ansiosta minulla on n. 10 cm haava jalassa, takana... Joo, kuulostaa oudolta, mutta mä kokeilin noita housuja ennen kuin rupesin ompelemaan ja nuppineulat, joilla olin "laittanut" vyötärön oikeaan kokoon, onnistuivat kääntymään jotenkin oudosti ja ne raapas ihon kivasti rikki... No, eikun vaan puhdistusainetta kehiin ja laastarin ihan kivasti... Kipee on!

Niin, ja edellisessä postauksessa puhuin siitä, että haluaisin mennä katsomaan Epäilyksen elokuviin... Ja mä meen katsomaan sen huomenna!
Me mennään huomenna äidin kanssa koko päiväksi Kuopioon - lähinnä kiertelemään "loppuALET", moikkaamaan Päiviä ja Benskua (Päivi on äidin kolleega (ja mun enkun ope, ihan mukava tyyppi^^) ja Bensku on sen kissa, jolle minä koulujenloppuna pidin seuraa) ja sitten tietysti elokuviin. Sain äidin puhuttua ympäri, että mennään vasta klo 20.15 näytökseen, niin ei tuu kaupungilla mitään kiirettä, ettei käydä vaan pistäytymässä Päivin luona. Joten koko päivä siellä menee :)

No, ei mulla nyt muuta!

Day 11 - A song that no one would expect you to love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti