tiistai 20. heinäkuuta 2010

Blink your eyes just once and see everything in ruins

Tänään tuli käytyä sitten Joensuussa ja Savonlinnassa... No, mukaan ei tarttunut oikeastaan mitään, ainoastaan karkkia (taas...) meidän vakiopaikasta, Karkkiselta :P Niin ja mukaan tarttui taas uusin Sue. Mutta siinä ne olikin.
H&M:ltä olisi löytynyt farkkuliivi (aivan ihana <3), mutta mä oon niin ongelmakoko, toisin sanoen H&M:n vaatteissa koko 42 ja toisin 38. Riippuu kohdasta... :( Esim. mulla on niin kapea selkä, että koon 42 vaatteessa mulla on hirveesti "tyhjää", koko 38 ois sopiva, mutta 38:ssa ei rinnanympärys riitä :( No, pitää tehdä sitten itse. Mulla ois jopa kankaat itselläni jo valmiina! :)
Niin ja Seppälästä ois löytynyt kiva "bolero", mutta siinäkin sama ongelma kuin H&M:n vaatteissa, mutta siellä koko 40 ois riittänyt siihen. Mutta taas oli selkä liian pieni mulla. Samasta kaupasta ois löytynyt mulle sellanen kiva violetti/musta tunika/paitapusero, mutta kaikki koot mitä siellä oli, oli mulle liian isoja...


Päivän asu:
~toppi H&M
~caprit (alunperin Ellokselta) itse muokkasin
~koru... oisko ollut Glitteristä tai H&M:ltä...?
+nominationit ja Kivi-sormus
ja kenkänä oli niittisandaalit - Tuurista <3


No, mutta päivän kuvasaldoa:
Pysähdyttiin "kahville" ABC Marjalassa, Joensuussa

ja järkevänä ihmisenä en "muistanut" (lue=tajunnut) ottaa keskustassa ollessa yhtään kuvaa... No, kerrotaan sitten! Eli oltiin Joensuussa keskustassa jossain hieman ennen kahtatoista ja palloiltiin siellä kauppoja kierrellen jotain kolme-neljä (?) tuntia.

Sitten lähdettiin ajamaan kohti Savonlinnaa...
Savonlinnassa käytiin syömässä Muikkubaarissa, tosin mä en syönyt muikkuja vaan kanaa. Oli muuten hyvää!
Tänään oli ihan kiva ilma, ei liian kuuma (jotain +25 astetta) ja vähän pilviä :)

Niin, ja päivän todellinen saldo:
-kuvat pystyy laskemaan kahden käden sormin
-jäätelöä syöty ihan hirveesti
-kävelty kivasti ympäri Joensuuta ja Savonlinnaa


Ei huono saldo, jos ei oteta huomioon kuvien määrää... :)


Day 20 - Your favorite song at this time last year





Nightwishiä tuli vuosi sitten luukutettua oikein olan takaa. Nyt onkin ollut "tauolla" soittimesta jo jonkin aikaa. Kohta puolin alkaa varmaan palailemaan minullakin soittolistoille :)


Niin ja tämä 20 Days-haaste on nyt sitten koluttu läpi. Saa nähdä mitä kivaa seuraavaksi keksin! ;) 

2 kommenttia:

  1. Se on kyllä ennemminkin sääntö kuin poikkeus että iso osa vaatekauppojen vaatteista on suunniteltu ihan omituisen kokoisille ihmisille! Jotenkin aina vikaa on joko hihoissa tai olkapäissä tai jossain :D tai sitten olen itsekin ongelmakoko :´D

    VastaaPoista
  2. Aivan! Se alkaa ennemminkin olemaan nykyään sääntö kuin poikkeus! :)

    VastaaPoista