maanantai 17. tammikuuta 2011

Story of my future

Nyt ihan pikapikaa postausta kehiin :) Pitää mennä kohta nukkumaan, kun ihmeesti noita univelkoja kertyy....


Päivän asu:
~farkut - SavannaShop
~villatakki - GinaTricot
~toppi - Seppälä
~huivi - GinaTricot
~kaulakoru"kello" - Glitter
~korvikset - GinaTricot
~nominationit (ei näy kuvassa)
~kengät - Andiamo

Ihanan rento maanantai-asu. I like it!

Tänään oli ihan normaali päivä koulussa. Saatiin äidinkielen Kalevala-kokeet takaisin ja minä sain 10-! Ruotsin sanakokeesta tuli 10. Eli ihan hyvin. Olin kyllä positiivisesti yllättynyt tuosta Kalevala-kokeen tuloksesta, sillä en odottanut sen menneen noin hyvin!

Koulun jälkeen mentiin äidin kanssa vaihtamaan mun pienet luistimet isompiin. Niinpä numero vaihtui 39->41. :) Todella hyväkuntoiset ja väliä tarvitsi maksaa vain 10€ (vanhat luistimet meni vaihdossa).
Nuo tuntui kymmenen kertaa paremmalta jalassa kuin mun edelliset. Mun jalat ei tykkää ollenkaan luistimista, sillä ne aina painaa pahasti varren kohdalta luita. Nämä tekivät poikkeuksen. Nämä on ihanan pehmeet, eikä paina pahasti, korkeantaan vähän, mutta se ei haittaa!

Nyt illalla oon tehnyt vaan läksyjä, kirjoittanut äidinkielen tulevaisuus-aineen loppuun ja datannut. Ärsyttää välillä tämä mun saamattomuus, sillä mulla ois vaikka kuinka paljon tekemistä, mutta kun ei vaan saa tehtyä!

Milla otti rennosti, kun mä kirjoitin ainetta....
<3

ja minä datasin ja kirjoitin ainetta yhtä aikaa....

Mutta nyt mun pitää mennä nukkumaan nämä mun univelat pois! Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti