keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Memories are too important to lose

Tänään oli hyvä päivä, ihan oikeasti. Koulussa meni ihan hyvin, vaikkakin tänään oli koe (joka oli aika helppo), lihaskuntopiiri liikassa ja sellasta. Omasta mielestä selviydyin lihaskuntopiiristä tasooni nähden todella hyvin ja opettaja kehuikin minua. Harmi vain, että meillä vaihtuu taas opettaja tämän kuun lopussa...
Tänään alkoi pianotunnit ja yllätyksekseni opettaja kehui minun edistyneen valtavasti joululoman (n. 4 viikkoa) aikana!


Päivän asu tänään:
~farkut - GinaTricot
~paitapusero - CM
~pitkähihainen - VeroModa
~villasukat - äidin ja minun yhteistyön tulos
~panta - Glitter

Huomenna pääsen kampaajalle, niin sitten on otsahiukset taas kuvioissa!

Tänään sain Katelta myöhäisen joululahjan ja parit kengät yms. Hän lähtee ensi keskiviikkona takaisin Australiaan ja on pakkaillessa huomannut jotain minun tyylisiä juttuja, joita ei ota mukaan Australiaan. Joten minä saan ne. Huomenna laitan kuvaa saamistani lahjasta ja jutuista.

Olen tässä miettinyt, että pitäisikö aloittaa päiväkirjan kirjoittaminen uudelleen...? Olen pitänyt sitä aika satunnaisesti ja viimeksi taisin kirjoittaa kesällä tai alkusyksystä... Pitää katsoa, jos mielenkiintoa riittää.

Asentelin tänään itselleni Spotifyn, joten minulle saa ehdotella hyviä kappaleita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti