maanantai 24. tammikuuta 2011

Monday, monday, mayday, mayday!

Tänään aamulla tuntui lähinnä siltä, että olisi voinut kaikkien mielenterveyden kannalta olla järkevintä jäädä sinne sängyn pohjalle nukkumaan. Melkein välittömästi noustuani ns. alamäki alkoi.


Varoitus: saattaa kuulostaa pinnalliselta ajattelulta...


Mä olin ajatellut toteuttaa tänään jo kauan mielessä pyörineen asukokonaisuuden ja kun olin saanut sen näyttämään hyvältä ja olin rasvaamassa naamaani ennen aamiaiselle menoa, minun ihana puolityhjä rasvatuubi päätti sylkeä loput rasvat mun puseron rinnuksille. Siinä vaiheessa oli lievä paniikin poikanen, sillä aikataulu aamuisin on todella tiukka jo ilman vastoinkäymisiä. No, äkkiä jotkut vaatteet kaapista päälle ja aamupalalle. Tuon aamuisen episodin ansiosta en ollut mitään parasta seuraa tänään (kuten varmaan meidän perhe + jotkut randomit) saattoivat huomata...


No, tällaisen asun sain kiireessä kasattua (näyttää kyllä ihan hyvältä):
~farkut - GinaTricot
~toppi - H&M
~huppari - Katelta
~panta - Seppälä
~UGG:it - joululahja vanhemmilta

Iltaa kohti päivä on onneksi parantunut. Koulun jälkeen katsottiin äidin kanssa "Yli aidan"-leffa ja täytyy sanoa, että se on aivan mahtava! Ja ihanan opettavainen perheen pienimmille! ;D

Nyt taidan mennä lukemaan vielä hieman ranskaa (huomenna sanakoe) ja sitten neulomaan koulutyötä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti