torstai 27. tammikuuta 2011

All on the line even though it would antagonize all

Tänään mulla oli taas hyppytunnit. Neljän tunnin päivät on kivoja, vaikkakin koko päivä on teoriaa... Koulun jälkeen menin kampaajalle ja siellä jälleen normaali "muutos".


Aamulla mulla oli ihan kollari-fiilis, joten oikein "sporttinen" look tänään:
~kollarit - Katelta
~huppari - Katelta
~villasukat - äidin tekemät
~t-paita (Poisonblack) - Kivenlahti Rock'10

Aika "Kate"-painotteinen asu tänään, mutta mikäs siinä - hyviä vaatteita.

Kampaajan jälkeen....
Itse tykkään todella paljon otsahiuksista, mitkä mulla on ollu nyt syyskuun lopusta asti. Jotkut sanoo, että niihin kyllästyy tosi nopeesti, mutta niin ei mun kohdalla oo käynyt. Välillä tosin, kun ne on venähtäneet liian pitkäks tai en jaksa suoristaa niitä, laitan ne pannalla ylös.


Kampaajan jälkeen kävin ostamassa Tokmannista vähän suklaata...
Yleensä en osta noin paljoo suklaapatukoita, mutta nyt nuo oli 8 kpl/2 €, joten miksipä ei...?


Mä oon huomannu, että mun musiikkimaku on laajentunut huomattavasti viimeisen vuoden aikana. Viime vuonna tähän aikaan kuuntelin vain ja ainostaan metallia ja rockia, mutta nyt mun spotify-listalta löytyy myös mm. Cheekiä, Christina Aguileraa, Rihannaa, Emma Salokoskea yms. Oon oppinu, että on paljon parempi olla "avoimempi" kaikelle kuin kieltää kaikki heti.


Mutta nyt taidan mennä neulomaan mun koulutyötä ja suolaamaan pistaaseja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti