sunnuntai 30. tammikuuta 2011

Knitting all the time!

Mun viikonloppu on mennyt tällä kertaa neuloessa. Perjantaina mä asetin itselleni tavoitteen, että ensi perjantaihin mennessä mun pitää saada mun koulutyönä neulomaan villatakkiin etukappaleet valmiiksi. Joo, tavoite suoritettu JO NYT! Tuossa äsken mä päättelin toisen ja siis viimeisen etukappaleen. Toinen on jo höyrytetty ja toinen on vuorossa huomenna. Saa nähdä mitä kaikkea ehdin nyt tuossa viikon aikana tehdä - todennäköisesti kauluksen ja hihoja aloitan. Ja voisihan nuo Pikku Prinsessan sukat tehdä loppuun, niin ne saisi postiin vietyä.

Toivon, että ensi viikolla pääsen aloittamaan uuden koirahaalari-projektin, sillä ensinnäkin niitä on kiva tehdä ja toiseksi mulla ois pienoinen rahan tarve... No... Saa nähdä, milloin saan mitat ja langat.

Tänään meillä kävi vieraita ja heiltä sain lainaan Suuri Käsityölehden (numero 2/2009), jossa on eräs ohje, jota olen ehtinyt jo kauan. No kappas, sieltä löytyi muutakin kivaa! Lisäksi sain Kanebon ripsarin testaukseen. :)

Nyt viikonloppuna on myös tapahtunut muuta mielenkiintoista, josta lisää joskus tulevaisuudessa. Tiedän, on kivaa pitää ihmisiä jännityksessä!

Hauskaa alkuviikkoa lukijoilleni!

P.s. Tuli hirveä hinku mennä pelaamaan Wii:tä - kiitos Nooralle ja hänen ihanalle postaukselleen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti