keskiviikko 19. tammikuuta 2011

I could really use a wish right now

Tänään oli aika mielenkiintoinen päivä, nimittäin meidän luokassa oli "voimakasta" vajausta... :) Syy siihen on se, että tänään oli Kuopion oppilaitoksiin tutustuminen ja sinne lähti osa porukasta (niitä joita kiinnosti). Meitä oli liikuntatunnilla jopa 5 oppilasta, joista 4 luisteli...!


Luistelu oli kivaa (en oo ennen sanonut näin!). Kerrankin mun jalat pysy kunnossa ilman kipeytymistä! Hyvät luistimet tuli ostettua.


Päivän asu (sensuroin kivasti suun tuolla huivilla!):
~farkut - Savanna Shop
~paita - GinaTricot
~huivi - GinaTricot
~villasukat - äidin ja minun tekemät
~panta - Glitter

Kate lähtee huomenna takaisin Australiaan ja tänään hän toi minulle vielä hieman tavaroita ja vaatteita.
 Kartonkia, värillistä paperia ja kyniä
 Värit + pari lyijykynää
Kiva harmaa t-paita 
 Ihanan pehmeä musta toppi
 Sulonen ninja-paita (mä tiedän tälle jo takuu varmaa käyttöä)
 "Lörttö"paita (tällekin tiedossa käyttöä)
 Kahdet kollarit - harmaat lyhennän capreiksi, sillä ne on vähän lyhyet
 North Ice:n valkoinen huppari
 Fruit of the Loomin musta huppari (nyt mulla on näitä kaksi!)
 Billabongin nahkareppu
 <3
Näissä merkeissä menee varmaan tämä ilta ja huominen iltapäivä/ilta. :)

Eipä mulla nyt muuta - menen kohta suihkuun ja sitten varmaan luen Aku Ankkaa tai neulon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti