maanantai 10. tammikuuta 2011

How can you see into my eyes like open doors?

Aamulla heräsin ihan hyvillä fiiliksillä tähän alkavaan viikkoon. Vaatteita valitessa illalla olin jo nauranut paita-valinnalleni ja todennut, ettei tuo toivottavasti vastaa huomista fiilistä. No, ei ainakaan aamulla.


Koulupäivän jälkeen voin kyllä sanoa aivan toista. Päivän aikana tuli koettua jos jonkinmoista fiilistä - laidasta laitaan todellakin. Koko päivä oli todellista hullunmyllyä. Aivan kuin olisi mennyt hullujen huoneelle vierailemaan...


No, se päivän asu:
~farkut - GinaTricot
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - joululahja (EMP:ltä)
~villasukat - äidin ja minun yhteistyön tulos
~nominationit
~kello - JetSet
~panta - Glitter

Äiti varasi mulle tänään aikoja kampaajalle, sillä minun otsahiukset kasvaa huimaa vauhtia ja niitä pitää lyhentää pari kertaa kuussa. No, tästä lähtien käyn kampaajalla joka toinen torstai, kun minulla on hyppytunnit. :) Se ongelma on sillä ratkaistu.

Nyt voisin mennä lukemaan äidinkielen kokeeseen, joka on keskiviikkona ja sen jälkeen voisin tehdä jotain hyvää keittiön puolella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti