torstai 20. tammikuuta 2011

Petyitkö unelmiin valheellisiin?

Tänään koulussa oli normaali päivä ja koulun loputtua menin isä luo töihin odottamaan, että pääsen hänen kyydissä kotiin.


Illalla innostuin neulomaan samalla kun katsoin MasterChef Australian melkein kaksituntista finaalia. Täytyy myöntää, että voitto meni oikeaan osoitteeseen.


Niin, niistä neuleista. Olen neulonut vauvan sukkien varren loppuun ja koirahaalaria eteenpäin. Kohta koirahaalari on valmis! Odotan innolla, että pääsen näkemään lopputuloksen koiran päällä. Sitä ennen minun täytyy kyllä käydä sovittamassa sitä vielä pari kertaa, ettei mitat mene väärin.


Päivän asu:
~farkut - Savanna Shop
~villatakki - GinaTricot
~t-paita - Aku&Ada
~villasukat - äidin ja minun tekemät
~panta - Glitter
~kaulakoru - Ibero

Tämä kaulakoru oli joskus pari vuotta sitten melkein päivittäisessä käytössä ja nyt pienen tauon jälkeen mä oon taas rakastunut tuohon! Yksinkertainen ja siro.


Taidan mennä lukemaan vähän englannin sanoja ja sitten vielä neulomaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti