perjantai 21. tammikuuta 2011

Onko pakko, jos ei tahdo?

Normaali päivä - jälleen. Koulun jälkeen mulla oli ylimääräinen pianotunti, joka meni mun yllätykseks hyvin. En ollut eilen ehtinyt harjoitella paljoa, joten epäilin saavani haukut.


Aamun fiilis oli tällainen sängystä noustessa ja Milla osaa jäljentää sen hyvin!
"Onko mun ihan pakko nousta...?"

Olisin todella mielelläni jäänyt nukkumaan, huomaa, että univelat lisääntyy näin loppuviikkoa kohti.

Päivän asu:
~farkut - Savanna Shop
~toppi - H&M
~paitapusero - Vero Moda
~villasukat - äidin ja minun tekemät
~panta - Glitter
~nominationit (ei näy kuvassa)
~korvikset - Sanna Von Steam

Nämä korvikset on kyllä täyttä rakkautta! Ihan heti ei pitäisi samanlaisia eteen tulla. :)

Eilen äiti kävi noutamassa minulle uuden musteen tulostimeen. Mun tulostimessa ei oo ollu pariin kuukauteen kunnolla mustetta, joten nyt taas asiat pelaa, kuten pitääkin!
Kyseinen muste on ainakin täälläpäin Suomea tilaustuote, niin meni jonkin aikaa, ennen kuin löydettiin firma, joka tilaa noita muillekin kuin yrityksille.

Tänään kävin Tokmannissa ja sieltä löytyi...
 Nalle Marjaretki-lankaa Pikku Prinsessan kantapäättömiin sukkiin
ja perjantaiseen tapaan irtokarkkia. Purkin sain joululahjaksi.

Kotiin tullessa huomasin, että uusin Novita ilmestyi tänään. Nopean vilkaisun perusteella oli siellä jotain hyvää ja jotain huonoakin. Kevätmuoti ei aina niin iske minuun...

Nyt menen neulomaan koirahaalaria, jotta sen saisin valmiiksi tässä pian. :)

Hauskaa viikonloppua lukijoilleni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti