maanantai 31. tammikuuta 2011

I'm tired of feeling so numb

Maanantait on mulle nykyään sama asia kuin pakkopulla. Ihan oikeesti, motivaatio on aamulla noustessa nollassa ja tuntuu, että se painuu päivän mittaan miinuksen puolelle. Koko päivä sitä samaa teoriaa yms...
Kaiken "hyvän" päälle tällä hetkellä opiskellaan fysiikassa sähköoppia ja täytyy nyt ihan rehellisesti myöntää, että mun aivot ei oo samalla aaltopituudella kuin fysiikan kirja ja tehtävät. Tänäänkin mä tein fysiikan läksyjä varmaan yli 2 tuntia (ja yhden tehtävän jätin suosiolla tekemättä, koska en ymmärtänyt tehtävän antoa). Normaalisti mä läksyt selvitän alle puolessa tunnissa kokonaan, nyt koko urakkaan meni varmaan 3,5 tuntia. Että joo, motivaatio: "Where are you...?"


Illalla Katja (Korpinotkon kenneliltä) kävi tuomassa mulle langat kolmeen uuteen haalariin. Haalarit tulisi olla valmiina vappuun mennessä. Innolla käyn kyllä toimeen kiinni, sillä niitä on mukava tehdä!
Tällainen "lankavuori" minulle saapui. Haalaria tehdessä tulee ottaa huomioon tietysti, minkä värinen koira on ja totta kai, onko tämä narttu vai uros.


Näistä väreistä teen ensimmäisen haalarin Ruletti-nimiselle narttu koiralle. Koira on punaruskea ja niinpä siihen ei käytetä oranssia tai muita vaaleita värejä.
Tumma, mutta tyttömäinen :)

Ennen, kun menen takaisin neulomaan, esittelen vielä tämän päivän asun:
~farkut - Savanna Shop
~violetti neule - Savanna Shop
~pitkähihainen - H&M
~vyö - Ruotsin laivalta
~ympyrähuivi - GinaTricot
~villasukat - DIY
~nominationit
~sydän-riipus - H&M

Seuraavan kappaleen myötä, hyvää iltaa teille! Mä menen neulomaan. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti