lauantai 15. tammikuuta 2011

Reason of yesterday and something of today

Tässä tulee syy eiliseen Kuopiossa käyntiin (ja sitä edelliseenkin).

Me käytiin eilen hakemassa meille uusi auto Kuopiosta. Kyseessä siis tänä viikonloppuna näyttelyssä oleva Volvo V50 Classic. Saatiin itse päättää värit ja varusteet yms. mikä ei aina onnistu. Musta valittiin (edellinen oli hopeaan taittuva vaaleanvihreä). Harvoin pääsee kyllä noin uuteen autoon, sillä tuolla oli ajettu jotain 7 km ennen kuin me saatiin se. Otettiin tummennetut takalasit tummimmilla kalvoilla, kuten meillä on nyt parissa edellisessäkin autossa ollut. Niissä vain oli vähän vaaleemmat kalvot (jotka oli vähän ehkä liian vaaleet meidän makuun).


Sitten hieman tästä päivästä...


Tänään oon viettänyt aikaa tämän kanssa
Vielä on parikymmentä sivua lukematta..

On muuten todella harvinaista, että mä saan ns. päivävaatteet viikonloppuna päälle, jos on kotiviikonloppu. Nyt tein poikkeuksen ja tällaisen yksinkertaisen kokonaisuuden puin.
Joo, mä tiedän, olen aika räjähtäneen näköinen.... Ei meikkiä, hiukset vain sutaistu pannalla yläs. :D Normi viikonlopun look (naamalta yms.).
~flaneelipaita - torilta
-toppi (alla) - H&M
~kalsarit - Ellos
~villasukat - äitin ja minun tekemät
~panta - Glitter

Nyt voisin mennä tekemään jotain hyödyllistä, kun tähän asti olen istunut vain koneella ja lukenut....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti