tiistai 30. heinäkuuta 2013

Autokoulua ja piknikkiä

Tiistai oli varmasti yksi viime viikon kiireisimmistä päivistä.

Tapojeni vastaisesti meinasin myöhästyä! Siis minä, joka on aina ajoissa! Kyseessä oli siis autokoulun harjoitteluvaiheen teoriatunti Varkaudessa, johon lähdettiin ihan liian myöhään (lenkillä + suihkussa + yms. meni ajateltua kauemmin...), mutta mä ehdin sinne kuitenkin - kuin ihmeen kaupalla! Mun hyväks onneks samassa ryhmässä on mun yksi kaveri (olin jännännyt, että kenenkä pariksi joudun ajotunneille, kun oon vähän pidättyväinen vieraiden ihmisten läsnä ollessa). Joten Emilian kanssa me suunnataan tässä puolen toista viikon päästä kurvailemaan Kuopioon!

Autokoulun jälkeen käytiin äidin kanssa minipiknikillä Taipaleella ja otettiin samalla asukuvat sinä aamuna kiireessä kasatusta asusta.
farkut SavannaShop + DIY / alustoppi Cubus / ohut neule Stradivarius / ketju H&M / kello JetSet / balleriinat CM

Meidän huikeat piknik-eväät!
Oli hyvää - kaikessa yksinkertaisuudessaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti