sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Turun reissun ostokset

Turun reissulla ei tullut hirveesti shoppailtua, mutta sitäkin kivempia juttuja löytyi! Shoppailtua tuli siis Hansa-nimisessä kauppakeskuksessa sekä tulomatkalla Ideaparkissa.

Tätä nyt ei tullut sieltä ostettua, mutta reissun aikana oli kolehtanut postilaatikkoon :) Eli Dexterin eka tuottari, saa nähdä uskallanko katsoa! :D

Ja sitten niihin oikeisiin ostoksiin:
Hiustuotteita (taas :D mä oon hamsteri näiden suhteen) HairStoresta
Statement-koru Ginasta (-75%)
Jännät "kauluskorut" Ginasta (-75%)
Sukkia (mulla ja äidillä menee samat sukat, joten siksi näin paljon :) )
Kultainen kaulaketju, H&M
Perus t-paidat H&M:ltä
Jack Daniels-toppi EuropeHousesta (vihdoin! Mä oon etsinyt tätä ikuisuuden!)

Sellaisia. Paljon kivaa ja tarpeellista löyty. Sekä paljon sellaista, mitä oon etsinyt kauan (esim. tuo Daniels-toppi, perus t-paidat, kultainen ketju...), joten ei mikään turha reissu ollut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti