tiistai 16. heinäkuuta 2013

Unelmakengät x 2

Mä oon tän vuoden aikana ostanut mielestäni tavallista enemmän kenkiä (tuleva kenkähamsteri (?) tässä moi!), mutta minkäs sille mahtaa, kun hyviä tarjouksia ja ihania kenkiä tulee pilvin pimein vastaan!

Tässä minulle loppukeväästä kotiutuneet pienokaiset:
Voitin keväällä Jannen blogista 100€ lahjakortin Footwaylle, josta mun eka piti tilata valkoiset converset. No, mutta mutka tuli matkaan eikä siellä ollut sellaisia! Onneksi tilanteen pelasti nämä aivan ihanat Peak Performancen nahkaiset konjakinruskeat tennarit! Nää on oikeeta rakkautta! Hintaa näillä oli 119€ (muistaakseni), joten maksettavaksi jäi 19€, mikä ei todellakaan ollut paha! Me likey!

No, koska ne valkoiset converset jäi kaivelemaan...
... joten tilasin cdon.comista valkoiset varrelliset converset - nämäkin todellista rakkautta. Minulla oli jo ennestään mustat varrelliset converset ja pois en vaihtaisi. Hintaa en näillä muista mutta alennusta oli n. 25€.

Sellaiset kenkähamsterin tarinat tällä erää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti