tiistai 16. heinäkuuta 2013

Omituinen otus

Nappasin tällaisen haasteen Lumiran blogista jo aikoja sitten, mutta nyt totesin, että let's do it!

Jutun ideana on siis kertoa itsestä 5 outoa faktaa. Ja laiska kun olen, en jaksa heittää tätä haastetta kenellekään - ottakoon ken haluaa!

1. Jos ostan irtokarkkeja (mitä tapahtuu harvoin), minun on pakko kerätä ne järjestelmällisesti. En osaa ottaa niitä sieltä täältä, vaan mennään rivi kerrallaan... Hahah.
2. Rakastan listojen laatimista. On kiva viivailla tehtyjä asioita yli. Toisaalta joskus listat osaa stressata mua paljon...
3. Mulla on varmaan tosi outo huumori, kun mä nauran usein toimintaleffojen taistelukohtauksissa ja kun katson esim. True Bloodia. Tiedän, olen outo.
4. Tää tuskin on outoa, mutta inhoan sitä, että mulla on kännykässä herätys päällä. Inhoan herätä siihen. Silti mulla on ollut melkein joka aamu nyt kesälomalla kello soimassa.
5. Koska kirjoitan nyt syksyllä keskipitkän ruotsin, minulle tulee Hbl-lehti. Kaikkein oudointa on se, että ostin tässä yhtenä päivänä ruotsinkielisen juorulehden kaupasta, vaikka en lue koskaan suomenkielisiä juorulehtiä - suorastaan inhoan niitä! Jotenkin joitain juttuja on vaan niin paljon hauskempi lukea ruotsiksi/englanniksi.

Sellaista. Jep, mä oon outo! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti