maanantai 30. elokuuta 2010

I saw you turn to shadow

Tänään oli taas THE teoriapäivä. Mutta hengissä olen (ainakin toistaiseksi, heh). No, päivä oli sinäänsä helppo, ei voitu mennä asioissa hirveästi eteen päin, koska aamusta asti 3 meidän luokasta oli pois ja neljäs lähti viidennellä tunnilla. Joten kahdestatoista jopa kahdeksan oli paikalla - 7 tyttöä ja yksi poika. On voinut Teemulla olla mielenkiintoiset oltavat.


Päivän asu:
~farkut - Savanna Shop
~toppi - H&M
~jakku - Seppälä
~sukat - Jar-X
~nominationit
~2 x sormus
~käsikorut Seppälästä

Kun tuli koulusta, pöydällä oli minua odottamassa LevykauppaÄx:n kuori! <3<3 Apocalyptican 7th Symphony oli saapunut luokseni. :)
Tuo levy on kyllä suuri rakkaus! Apojen musiikki on minulle todella henkilökohtaista ja tämä levy ei todellakaan tee siinä poikkeusta. Oikein kylmät väreet kulki pitkin selkäpiitä, kun kuuntelin levyä ensimmäistä kertaa. Ja se kertookin jo paljon, ainakin minun mielestä.
Lemppareiksi albumilta nousivat yllättäen End Of Me, Not Strong Enough, Broken Pieces, Sacra ja Beautiful. 2010 ja Bring Them to Light ei oikein avautunut mulle, mutta jospa sitten muutaman kuuntelun jälkeen.
Olen kerran nähnyt Apot livenä - Hartwall Areena 19.9.2009 <3 ja olisin valmis maksamaan mitä vain, että pääsisin kuuntelemaan nämä ihanuudet livenä! Jospa vaikka viimeistään seuraavalla Suomen kiertueella/ensi kesän festareilla.
Keskiviikkona olisi sitten luvassa Tarjan uutukainen, innolla odotan, minkälaista tällä kertaa. Odotukset ovat korkealla!


Äsken muuten tuli tieto, että Helsingin reissu siirtyi viikolla eteen päin. Eli ensi viikonlopun vietän näillä näkymin kotosalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti