sunnuntai 15. elokuuta 2010

Materialism is not a disease, although many claim to be so!

Eli, viime aikojen materialismit!
KuopioRockista ostettu Popeda-paita, maksoi siellä 20€. Hain tiistaina ompelijalta, koska paita oli liian avara minun makuuni, joten hän "nosti" paitaa olkapäistä, ja näin saatiin kaula-aukko pienemmäksi.
Poisonblackin paita, jonka ostin KivenlahtiRockista, maksoi 25€. Hain ompelijalta tiistaina, sillä paita oli minulle "teltta" ja hän pienenti sen minulle sopivaksi.
Punaiset legginsit Seppälästä, maksoi 5,95€
Musta patella-vyö Seppälästä 9,95€ (anteeksi hieman vino kuva)
Lyhensin vihdoin Torniosta ostamani farkut
LTB:n farkut Savanna Shopista. Normaalihinta 60€, maksoin 30€ :) <3
Fransan farkut Savanna Shopista. Normaalihinta 70€, maksoin 20€. :) (Näytän hirveen isolta tässä kuvassa, koska varjo suurentaa minua... Ei hyvä.)
Eli, olin etsinyt toisia mustia "kapeampi lahkeisia" farkkuja jo pitkään, koska Ginasta ostetut on jo hieman isot... Joten löysin toiset halvalla ja loppujen lopuksi, minulla on 3 mustat farkut! :D No, joku päivä minä tuunaan Ginan farkuista hieman toisenlaiset...
Harmaa neule Ellokselta 16,90€ (toppi kuvausrekvisiittaa)
Musta oversize-neule Ellokselta 16,90€. Ihanan pitkät hihat! <3
Uusi Aku Ankan Taskukirja, 4,50€
Wellan hoitoaine värjätyille hiuksille, en muista hintaa... Totesin vain äidille, että jotenkin tuntuu siltä, että mun latvat alkaa olla aika kuivat, joten tarvitsisin hoitoaineen... :)
JanSportin reppu Kesportista 49€

Siinäpä oli viime aikaiset ostokset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti