lauantai 28. elokuuta 2010

Elämä on lyhyt, mut onko vielä koskaan kukaan löytänyt sitä, mitä hän on etsinyt?

Tänään käytiin Kuopiossa, kuten edellisessä postauksessa olikin jo puhetta. Ainahan sieltä jotain tarttuu mukaan! Rahan menoa ei voi estää. Ainut, mikä jäi vähän harmittamaan oli yksi Kalevala-sormus, mutta omilla rahoilla en viitsisi kyseistä ostaa, minun hintahaitariin hiukan kallis. Mutta on toki kalliimpiakin tullut ostettua, mutta ensi viikonlopun Helsingin reissulla kuluu taas varmasti niin paljon rahaa, etten "uskaltanut" hirveemmin tänään tuhlata...
Tällainen hopeisena olisi aika helmi! <3 Itselläni on jo Lapin sormus ja Perniön sormus pronssisena. Hintaa tällä olisi 54€, joten saa nähdä, milloin tällaisen ostan.


Päivän ostokset:
IsoDoran Inliner kajal - black. Jospa tämä olisi se, mitä käytin joskus... Oisko ollu 9,20€ (?) Sokokselta
Kajaalin teroitin, 4,20€, Sokokselta
Uudet rintaliivit, 29,95€ Sokokselta.
Mulla on samanlaiset jo mustana, mutta huomasin, että on tarvetta myös valkoisille.
Tusseja Tiimarista 5 kpl/3,50€ - ostin 10 kpl :)
Leffoja Prismasta <3
-The Ugly Truth (aivan huippu, katsoin monta kertaa lennolla Thaimaasta Suomeen) 9,95€
-Titaanien Taistelu 16,95€ (kävin katsomassa keväällä, hyväksi todettu)
-Remember Me 17,95€ (oon katsonut vaan trailerin, mutta vaikutti todella lupaavalta :)
Iberon korvikset 5,90€, CM:stä
Pinnejä, oisko ollu 2,00-2,40€/paketti, CM:stä
Pepsodent White Now-hammastahna, saa nähdä tehoaako minun hampaisiin, kuten on luvattu. Mua nimittäin ärsyttää suunnattomasti se, että mun kulmahampaat on kellertävät (syy: niitä on hiottu sen jälkeen, kun multa otettiin hammasraudat pois ja tulos oli epätasainen. Kulmahampaat on kellertävimmät, muut vain hieman.) Haluaisin valkoisemmat hampaat. En muista hintaa, Prismasta.
Garnierin spray-deodorantti, mulla on samaa roll-onina, Prismasta
Mukaan tarttui myös uusin Como ja Sue

Päivän asu:
Päivän asu muuten sama, kuin eilen, mutta topin väri muuttui sinisestä violettiin. Ja huivin lemppasin. :)

Käytiin tänään Amarillossa syömässä. Oli muuten hyvä ruoka! Suosittelen lämmöllä kaikille, jotka tykkää tulisesta ruoasta. Itse söin sellaisen "2:n hengen lautasen" äidin kansaa, en muista annoksen nimeä, mutta hyvää oli! Jälkiruoaksi söin Brownien <3 Nami!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti