keskiviikko 25. elokuuta 2010

Rain comes falling down

 Aamulla, kun katsoin ikkunasta ulos, fiilis oli tällainen: Ai, että tuonnekko minun pitäisi mennä? Yöllä oli satanut kaatamalla ja sen osan yöstä, milloin ei ollut satanut kaatamalla, oli satanut tihuttamalla. Ja satoi edelleen. Tänään piti olla liikuntaa ulkona (korkeushyppy yms.), mutta ne peruttiin, koska olisi ollut liian vaarallista viedä meidät oppilaat liukkaalle kentälle. Oltiin salissa - polttopalloa, venyttelyä ja nykytanssin alkeita. Ei hullumpaa!
Koulua oli tänään 7.55-15.00. Aika uuvuttava päivä ja sen päätteeksi vielä soittotunti (45-60 min.). Voitte vain uskoa, kuinka väsynyt olen aina keskiviikkoisin! K u o l e m a n  v ä s y n y t !

Koko päivän on satanut ja huomiselle luvataan myös sadetta. Eli minä saan haudata haaveeni skootterilla kouluun menemisestä. Olin suunnitellut, että menisin huomenna skootterilla kouluun, koska minulla loppuu koulu jo klo 12, mutta jos sataa, niin en kyllä mene. Ja näillä sääennusteilla en taida edes vaivautua yrittämään. (Tiedän, kuulostan todella laiskalta!)

Illalla tein suklaamoussea. Nam!
 

Loppuun vielä tähän päivään hyvin sopiva kappale minulle niin rakkaalta bändiltä... <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti