perjantai 20. elokuuta 2010

They say I have to be aware, that one day you won't let me go

Loppuviikko meni vauhdilla! Kipeenä en ole onneksi ollut, mutta väsynyt sen sijaan senkin enemmän! Joka ilta olen yrittänyt mennä nukkumaan hyvissä ajoin, mutta silti taas aamulla/päivällä väsyttää...


No, keskiviikon asu kuvaa ei ole tarjolla, silloin oli liikuntaa ja normaalit college-vetimet oli niskassa. Ylläripylläri, liikkatunnilla oli kivaa! Me tehtiin ihmispyramidejä ja oltiin salipolttopalloa :) Meidän uus liikkaope on ihan mukava.


Eilen asunani toimi:
Nightwish-huppari - NW-shop
NW-paita - NW-shop
Farkut -Savanna Shop
Sukat - Jar-X
+nominationit ja kivi-sormus
Kuten huomaatte, asu oli NW-painotteinen ^^

No, eilen oli ihan normi päivä, koulua oli kahteen ja kaks viimeistä tuntia oli musiikkia. Ne on mun lempparitunteja, mahtavaa seuraa ja hyvä opettaja. :)

Tänään asuni oli:
farkut - Savanna Shop
neule - Ellos
toppi - H&M
vyö - Ruotsin laivalta (?)
huivi - itse tekemä
sukat - Jar-X
sydänkoru - H&M
+nominationit ja kivi- sekä pallo-sormus

Mä tykkäsin tosi paljon mun tämän päivän asusta, ihanan lämmin ja omasta mielestä ihan kivan näköinen. :)

Tänään oli kaksi ekaa tuntia kässää <3<3<3 Jatkoin villatakkia ja enää puuttuu pitkästä resorista 3 cm. Otin myös Marilta mitat jaloista, että voin neuloa hänelle polvivillasukat joululahjaksi. Eilen hän kertoi haluavansa/tarvitsevansa sellaiset ja minä lupauduin tekemään ne. :) Tänään hän kertoi, minkä väriset hän haluaa ja koulun jälkeen kipaisin ostamaan lankoja.
Mustavalkoiset niistä sitten tulee :)

Keskiviikkona äiti kävi ostamassa mulle hieman virkkuukoukkuja:
Normaali 4,0mm ja sitten nuo kivat värikkäät. Samalla äiti osti myös nappilankaa, kun sitä menee aina! (:

Tänään kävin apteekissa katsomassa hyvää kasvojen pesuainetta - se täydellinen on vielä jossain! Nämä tarttui mukaan:
Clinidermin Pure Reneval-vaahto ja Avénen ja Louis Widmerin näytepakkaukset :) Saa nähdä onko hyviä!
Tänään postilaatikkoon kolahti uusin H&M-katalogi. Muhun tuo mallisto iski ja kovaa! Tuon välityksellä vaan en tilaa, pitää päästä katselemaan kauppoihin sitten saman tyylisiä/samoja vaatteita. :)

Ja loppuun muutama kuva, joita olen ottanut tällä viikolla...
Tuo aurinko on kiva :)


Milla <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti