perjantai 6. elokuuta 2010

So close but they can't find me

Tiistaista keskiviikkoon tuli oltua mökillä. Juhlat kulki rapujuhlien nimellä ja rapujahan siellä syötiin. Itse en ole niin rapujen ystävä, mutta söin jopa 3! Se on ennätys tähän mennessä, yleensä olen syönyt vain yhden...


No, aloitetaan oikeassa järjestyksessä...


Me järjestettiin jonkin sortin mökkikisat... :D
Ja minä taitavasti viimeisenä, hävisin tosin vaan pisteen äidille. Mummi voitti. :)
Rapupaljous.... 43 kpl...
Piirakka <3 Nam!
Mökki (anteeksi tärähtänyt kuva, otin ilman salamaa, kun salamalla tuli niin tumma)

Mökiltä ottamiani maisemakuvia en tähän laita, koska teen erikseen "kesä kuvina"-postauksen tässä parin viikon sisällä. :)

Keskiviikkona illalla kotiuduttiin ja torstaina lähdettiin sitten hetken mielijohteesta Varkauteen (kaupunki n. 40 km päässä meiltä). Käytiin siellä syömässä, kiertelemässä CityMarket ja viemässä ostamani Popeda-paita ompelijalle muokattavaksi. Huomasin, että siinä on liian avara kaula-aukko minulle, joten Eveni vähän muokkailee sitä. Hänellä on myös muokattavana minun Poisonblack-paita, joka oli aivan liian iso minulle!
CM:stä tein kivan löydön, josta kerron enemmän, sitten kun Elloksen tilaus tulee.. Tai, se tuli jo, mutta kaikki tuotteet lähti vaihtoon, koska kengät oli liian pienet ja paidat ihan liian isot minulle! :) No, niiden pitäisi tulla ensi viikolla.

Eilis ilta meni sitten tv:n, huiviliivin ja Ben&Jerry's jäätelön parissa <3

Eilisen asu:
~pikee - Gina Tricot
~caprit - itselyhennetyt, Ellos
~hiuspanta - Glitter
+kenkänä mustat balleriinat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti