maanantai 27. syyskuuta 2010

I hate these days between


Tänään lähti sitten loput puolet luokasta TET:iin. (Käy kyllä kateeks! Vois mennä uudelleen!) Meillä on nyt ihana pieni luokka - 6 oppilasta. :) 3 tyttöä ja 3 poikaa...

Päivä meni yllättävän nopeasti, sillä olisin voinut kuvitella, että näin TET:n jälkeen päivät matelee, kun päntätään vaan teoriaa ja tehdään tieteellisiä kokeita..

Päivän asu näytti tältä: (mun ilme on tosi nyrpee - johtuu suorasta auringonpaisteesta silmiin)
~takki - H&M
~huivi - Prisma (?)
~kengät - Mekka
~farkut - Kappahl
~valkoinen pitkähihainen - Vero Moda
~paitapusero - Gina Tricot

Tänään koulun jälkeen käytiin äidin kanssa Tokmannissa ja sieltä mukaan tarttui:
 Peter Pan-tietokonepeli 4,95€ (joo, mä oon hulluna disneyyn)
Diamanten Ripsi- ja kulmakampa sekä-harja 2,50€ (jospa mä joskus oppisin laittamaan nää mun kulmat kuosiin)

Loppukevennykseksi kuva Millasta, joka osaa seista kahdella tassulla, jos vain on jotain tarpeeksi kiinnostavaa tavoiteltavaa... Awws ^^

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti