keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Tunnustuksia...

Sain Beautiful Blogger-tunnustuksen Viimeisen Tanssin Annikalta! Kiitos ja kumarrus, olen erittäin otettu! ^^


Asiaanhan kuuluu, että jaan tunnustusta eteenpäin 7 ihmiselle ja kerron itsestäni 7 asiaa...

Ihmiset ensin...

Mystral! Tuo ihana goottineito etelästä! Mahtava tyyli, ihana blogi, mukavaa luettavaa.
2.Beneath the candle bed (+ musablogi)
Heaven Queenille, koska hänen juttujaan on mukava lueskella ja ihana musiikkimaku!
Annikalle :) Pitäähän tämä takaisin lähettää! ^^ Yksi ensimmäisistä blogeista, joita aloin lukemaan ja jota seuraan yhä aktiivisesti. Mahtava musiikkimaku ja mukavaa luettavaa kerrasta toiseen.
Niinalle, koska hän on aivan mahtava! Omaperäinen ja todella kaunis tyyli, mukavia vinkkejä, joka naisen haluamia kenkiä ja vaatteita - myönnän olen hieman kade! :)
Sallalle, koska... no... hän on Salla. Mahtava persoona, iiiihana tyyli ja todella taitava käsityöläinen! Ja Herra Lapanen <3 Mukavaa lukemista.
Nadjalle, koska hänellä(kin) on mahtava tyyli ja nuo ihanat kirppislöydöt! Mukavaa luettavaa.
Mahtavia valokuvia, ihana musiikkimaku ja kivaa luettavaa tällä hetkellä Uuden-Seelannin vaihtarivuodesta. :)

Ja sitten ne 7 faktaa...

1.Olen perfektionisti, paha sellainen. Olen pyrkinyt ymmärtämään sen, ettei aina voi olla täydellinen, mutta silti tavoittelen aina täydellisyyttä - kaikessa.

2.Haluaisin tatuointeja, olen halunnut jo monta vuotta, mutta ikä ei vielä riitä. :(

3.Olen ruokavalioltani semi-vege, laktoositon ja tomaatiton. Joskus tosin poikkean tuosta, mutta harvoin...

4.Harrastan aktiivisesti pianonsoittoa ja käsitöitä (pääasiassa neulomista ja satunnaista ompelua). Kuuntelen myös päivittäin musiikkia ja tykkään valokuvata. Kirjoittelen myös aika usein kaikenlaista.

5.Olen tilanteesta riippuen joko todella aktiivinen tai erittäin laiska, riippuu päivästä. Useimmiten laiskuus vie voiton.

6.Pienempänä harrastin lentopalloa ja pesäpalloa. Sitten, kun ne alkoivat viedä liian paljon aikaa, jouduin lopettamaan ne. Olen myös harrastanut ratsastusta kolme vuotta, mutta lopetin, kun olin vähällä kuolla ratsastusonnettomuudessa.

7.Vaikka minulla on paljon vaatteita - harrastan joka päivä kohtausta "Minulla ei ole mitään päälle pantavaa, ei yhtään mitään!" Joo, se on yleistä. Toinen kohtaus-aihe on hiukset/pärstä - aina joku on huonosti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti