keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Don't Feed the Trees

Tänään mulla oli optikko Kuopiossa, joten jouduin lähtemään tuntia aikaisemmin töistä. Tosin tämän päiväisen tunnin korvasin jo eilen yhdellä ylimääräisellä.


No, kun Kuopiossa kerran jo oltiin, niin miksipä ei käytäisi kaupungilla kiertämässä? Niin... Tällaista kaikkea kivaa löytyi....
Nilkkurit 49,90€ Andiamosta
Talvi"jarrut" kenkien pohjaan 5€ Andiamosta. Ostin kaksin kappalein, niin saan laittaa kaksiin kenkiin. :)
Puhdistussieni synteettiselle materiaalille 3,90€ DinSko
Colorism-shampoo kampaamosta 10,90€
Kiroileva Siili-magneetti Kirjatorilta 2,90€
Jules Verne - Maailman ympäri 80 päivässä, 12€ Kirjatorilta
40 kpl postikortteja - 8€ Kirjatorilta
10mm 40cm pyöröpuikot (VIHDOIN! Näitä on etsitty!) Nappi ja Nauha 11,30€ (?)
Nappeja pappavillatakkiin Napista ja Nauhasta (en muista hintaa)
Palakorista tongittua - kangas "järkkärilaukkuun" 3,40€ (kangas on punertava)
Uuden ripsarit:
-Lumenen Excellength Mascara (hyväksi todettu)
ja kokeiluun
-L'Oréal Parisin Telescopic Explosion Mascara (palloharja)
Kokeiluun Garnierin Mineral (se violetti)-dödö. Ennestään olen kokeillut tuota sinistä versiota ja äiti kehui tuota, joten kokeillaan!

Ja kotona minua odotti.... <3
The Man-Eating Treen Vine-albumi, joka näki päivänvalon tänään! <3 Arviota laitan sitten, kun olen kerennyt perehtymään asiaan kunnolla.
Ja paketin mukana tuli...
The Man-Eating Treen paita <3
Tarkempi kuva printistä *rakkaus*

Nyt mä kiidän nopeesti suihkun kautta koisimaan - huomenna onneksi saa nukkua pidempään, kun työt alkaa vasta yhdeksältä!

Unia!
-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti