perjantai 1. lokakuuta 2010

New hair + others

Jälleen viikko on mennyt ihan hirvittävän nopeesti - kohta mulla on jo 1/4 osa 9. luokasta käyty! :) Niin, ja kokeet lähestyy hirvittävää vauhtia... Tiistaina alkaa 7 päivän koeputki: maantieto, matikka, äikkä, enkku, yhteiskuntaoppi, ranska ja kemia.... Eli tiistaista seuraavan viikon keskiviikkoon on kunnolla lukemista. Mutta sitten keskiviikkona mä oon vaan 4 tuntia koulussa ja sen jälkeen lähden Oulun suuntaan pariks päiväks lomailee (ja otan omaa lomaa näin koeviikon päätteeks. No, luvat on jo kunnossa!). Toisin sanoen on ainakin jotain, mitä odottaa! Oulusta puheenollen, Oulu on mielestäni yksi parhaista kaupungeista Suomessa - siellä on kaikkea kivaa ja se on monipuolinen kulttuuri/shoppailu kaupunki <3


No, otsikkoon... Eli, meikäläinen kävi kampaajalla tiistaina! VIHDOIN!


Ennen ja jälkeen... Tulihan tuota vähän muutettua. :)

Tiistain asuna toimi:
-paitapusero - GinaTricot
- musta toppi - H&M
-farkut - GinaTricot
-huivi - Prisma
-kengät - Mekka

Tiistaina oli äidin synttärit, joten me mentiin juhlistamaan niitä Kuopioon ruoan ja teatterin merkeissä. Käytiin Amarillossa syömässä ja siitä sitten suunnattiin teatteriin.

Teatterikappaleena toimi "Jessus! Mikä farssi!"- niminen yhden miehen näytelmä. Näytelmä oli vieraileva ja se esitettiin Kuopiossa vain kahdesti - tiistaina ja keskiviikkona. Ja se oli todella hyvä! Mä nauroin ihan sairaan paljon! Siinä pistettiin uskonnollisia aiheita halvalla ihan 6-0. Juuri sopivaa minulle, joka ei ota uskon asioita hirveen vakavasti.

Keskiviikko ja torstai meni normaaliin tapaan - ei mitään erityistä kerrottavaa...

Tänään asuna toimi:
-farkut - GinaTricot
-pöllöpaita - GinaTricot
-villatakki - Ellos
-villasukat - itse tehty

Tänään oli taas kässää, kohta on villatakin takakappale valmis, enää puuttuu parikymmentä senttiä, mutta nyt on tehty jo kädentienkavennukset ja sen sellaiset!

Mutta nyt mun pitää mennä lukemaan lisää maantietoa (koe tiistaina) ja sitten voisi vaikka neuloa. Huomenna olisi tarkoitus ommella ja viettää viikonloppua normaalisti (katsoa TV:tä ja neuloa) ja on kyllä pakko lukea kokeisiin joka päivä. Mutta tätä se mun arki on...

Loppuun vielä kaksi kappaletta, joita olen kuunnellut enemmän tai vähemmän viime aikoina - ei ole edes minulle tyypillistä sorttia.

Nauttikaa viikonlopusta!




2 kommenttia:

  1. Uudet hiukset on oikein kivat! Sopivat sulle hyvin :D
    Vitsi kun itsekin uskaltais joskus vaan repäistä ja muuttaa hiustyyliä vähän radikaalimmin :)

    VastaaPoista