torstai 9. syyskuuta 2010

No reason to be sorry

Viikko on mennyt todella vauhdilla!


Maanantai oli ja meni - normaali teoriapäivä. Maanantai aamuna tosin muistin, kun heräsin (myöhässä), että "Ei perkele, mä en oo tehnyt kemian läksyjä!" Joo, mä teen yleensä aina läksyt, en tiiä miten pääs näin nyt unohtumaan. No, nopeesti läksyt ja sitten aamupalalle. Kemian tunnilla odotti sitten epämieluisa yllätys. Pistarit. Ja mä en ollu lukenu kappaletta kertaakaan ja läksytkin oli jääny vähän retuperälle. Meinas pienoinen paniikki iskeä, kun paperin sain nenän eteen ja varsinkin kun tiesin, että kemia ei ole minun vahvin aine, yksi heikoimmista ehkä.
Muuten maanantai meni hyvin.


Seuraavan mainitsemisen arvoinen päivä oli keskiviikko (joo, tiistaina ei tapahtunu yhtään mitään). Silloin oli se kauan pelätty 1500m. Viimevuotista aikaani paransin yli 20s, johon olen tyytyväinen, varsinkin kun mun jalka kramppasi taas (!) liikuntatunnilla juoksun aikana. No, juoksun numero ei silti tuosta parannuksesta huolimatta hirveän hyvä ole (5), mutta itse olen kyllä tyytyväinen, kun viime keväänä sain 5-. :) Ja pituushyppyä paransin varmaan 50 cm! Eli omasta mielestä minulla menee hyvin!


No, tänään oli vain neljä tuntia koulua (8-12) ja sen vuoksi menin skootterilla kouluun. Kerrankin pääsin "ajallaan" kotiin. Tänään saatiin myös kemian pistareiden tulokset: sain yllätysyllätys 9+:n! Olin kyllä todella yllättynyt, koska ennemminkin odotin jotain 7-8, koska lukeminen oli jäänyt.
Koulun jälkeen ajelin kaupan kautta kotiin. Kaupasta mukaan tarttui:
Karjalanpiirakoita ja Sirkus Aakkosia <3 Nam!
Tällainen otus oli odottamassa minua kotona <3

Eilen posti toi ihanan paketin. Kiitos Sanskille ihanasta paketista! Ja paketti sisälsi:
Avain-korvakorut <3
Höyhenripset ;)
Hiuskoriste
Suklaisia kasvonaamioita

Voitin siis tässä viime viikolla Sanskin järjestämän arvonnan, jonka päävoittona oli tuo hiuskoriste ja nuo muut tulivat siinä sivussa. Nuo korvikset on kyllä totaalinen rakkaus. Olen jo aikoja ihaillut Sanskin koruja ja nyt vihdoin omistan yhdet. Ja epäilen, etteivät jää ainoiksi. :D

Tältä viikolta ei varmaankaan pukukuvia hirveemmin tule, koska olen ollut totaalisen saamaton vaatteiden kanssa. No, jospa viikonlopulta olisi jotain kuvatodisteita jaossa sitten!

Nyt on sitten luvassa taas pari päivää blogihiljaisuutta, sillä minä suuntaan huomenna koulun jälkeen nokkani kohti Hellsinkiä! <3 Reissun kuulumisia saatte sitten sunnuntaina/maanantaina!

Hyvää viikonloppua kaikille ihanille lukijoilleni!
-Heidi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti