sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Tangel Angel ja mummin vaatekaappia penkomassa

Vieraillessani tuttujemme luona vähän aikaa sitten sain aivan ihanan harjan! En tiedä, kuinka moni on kuullut Tangel Angel-nimisestä harjasta? En ainakaan minä ennen tätä.
Tangel Angel muistuttaa hyvin paljon Tangel Teezeriä, joka on ollut minulla ahkerassa käytössä jo tovin. Sen tavoin, myös Tangel Angel on vienyt sydämeni! Suosittelen kokeilemaan.

Sitten, kuten otsikosta voi jo päätellä, olen myös penkonut mummini vaatekaappia tehden kivoja löytöjä. Mummi ja vaari muutti tässä kuussa Tuusulasta Porvooseen ja näin ollen mummi halusi hieman karsia vaatekaappiaan. No, koska olemme melkein saman kokoisia (oon vajaa kymmenen senttiä pidempi ja hieman hoikempi) on minun helppo tehdä sieltä löytöjä. Tällaisia löysin:
Musta jakku ja ihana rintakoru
Harmaa neuleliivi
Harmahtava neuletunika/mekko tms.

Itse tykkään kovasti, entäs te? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti