lauantai 2. maaliskuuta 2013

My dream came true

Kenkäunelma, nimittäin.

En tiedä, olenko maininnut täällä blogin puolella, kuinka paljon olen rakastunut Jeffrey Campbellin Litoihin? No, palavasti. Olen kuolannut niiden perään jo reilun vuoden (ainakin).

Kuukauden takaisella Helsingin reissulla minulle nimittäin viimeinkin koitti mahdollisuus käydä ostamassa nämä omakseni!
Ensin olin ajatellut tilata nämä netistä, mutta onneksi en ollut tehnyt niin, yllätyksekseni oikea koko minulle oli 40, normaalin 38-39 sijaan. Lisäksi Spirit Storessa nämä olivat -30€. Eli hintaa näille jäi 169€. Tiedän, opiskelijan budjetissa paljon.
No, tiedän, että minulta tullaan kysymään, millä rahalla ostin nämä. Omillani. Olin säästänyt näihin viime vuoden puolella saamani synttärirahat sekä joululahjarahat. Tämä oli siis tavallaan yhdistetty joulu- ja synttärilahja viime vuodelta minulta minulle. Kaiken lisäksi, kauan harkittu.
Mitäs pidätte?

P.s. Arvaatte jo varmaan, kuinka paljon odotan kevättä, jotta pääsen käyttämään näitä!

1 kommentti:

  1. Litat on ihan mahtavat ja kuulemma älyttömän mukavat kävellä. Omalla opiskelijabudjetilla en oo vielä saanut aikaan ostettua noita rakkauspopoja, mutta jonain kauniina päivänä. Näyttävät muuten aika räyheiltä punaisten farkkujen kanssa!

    VastaaPoista