tiistai 19. maaliskuuta 2013

Shopping in Jyväskylä

Kuten jo aikaisemmin mainitsin, pari kivaa juttua löytyi Jyväskylässä käydessä.
Pandalta tarttui mukaan pari pussia Pollyja, nams!
VeroModasta musta ja valkoinen pitkähihainen - nämä tuli tarpeeseen, sillä vanhat on jo aika kuluneita.
H&M:ltä mukaan tarttui viininpunaiset sammarit (VIHDOIN! Näitä pitää kyllä pienentää, kun mun koko oli loppunut - muuten aivan täydelliset!). Lisäksi sain sammareista -20%, lukiolaiskalenterin mukana tulleella alennuskupongilla! Sammareiden lisäksi mukaan lähti kynsimanikyyrisetti puoleen hintaan, itselleni samoja kasvonaamioita, joita on arvonnassa sekä kahdet tennarit.
Uusi hiuslakka ja dödö loppuneiden tilalle Sokokselta

Sammareiden lisäksi toinen paras ostos oli:
Aivan ihanat farkut GinaTricotista (farkkuaddikti tässä moi!). Mä sovittelin näitä jo Oulussa, mutta siellä ei ollut mun kokoa ja olin niin onnellinen, kun mun koko löyty Jyväskylästä! Kaiken lisäksi nämä olivat puoleen hintaan, joten eivät rokottaneet niin paljoa kukkaroakaan!

Sellaisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti