maanantai 18. maaliskuuta 2013

I am titanium

Kuunnelkaas tämä kappale, niin pääsette samaan fiilikseen kuin minä - tämä oli nimittäin meidän matkamusa top 1.

Reilun viikon takaisella lomalla perjantaina tuli käytyä taas pitkästä aikaa Jyväskylässä hieman tuulettumassa äidin kanssa shoppailun, hyvän ruoan ja leffailun merkeissä.

Ilma oli kiva (sellainen kunnon talvikeli + aurinko) ja minäkin sain ajaa Varkaudesta Vaajakoskelle! Mun mielestä ajaminen on kivaa ja tässä vaiheessa mä oon ajanut jo yli 30 ajokertaa (autokoulussa kertojen määrä taitaa olla jtn 30 kokonaisuudessaan (?)) ja mulla on vielä muutama kuukausi aikaa. No, varmuutta ainakin tulee. Ja se on niin kivaa.

No, mutta eksyin aiheesta.

Hieman instagram-kuvia reissusta:
Käytiin ihan ensin Pandan tehtaanmyymälässä hieman katsomassa, mitä hyvää siellä olisi tällä kertaa.
Käytiin elokuvissa katsomassa äidin kanssa Pitch Perfect. Oli hyvä ja se musiikki = rakkaus!
Sekä päivä kruunaantui illallisella Pancho Villassa. Nams!

Tällaiset äiti-tytär-päivät on kivoja!

Tämän lisäksi päivään siis sisältyi shoppailua ja pari kivaa asiaa löytyikin. Niistä lisää sitten toisessa postauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti