lauantai 2. maaliskuuta 2013

Let the skyfall

Tällä hetkellä muoti on sellaista, että mun on helppo löytää itselleni mun tyyliin sopivia vaatteita ja siitä johtuen on tullut tehtyä viimeisen vuoden aikana suhteellisen paljon ostoksia. Toisaalta, mä oon myös myynyt aika paljon vanhoja pois. Eli +/- eli mun mielestä ihan hyvin. Tälläkin hetkellä on pari muovipussillista vaatteita odottamassa tuossa lattialla, että mä jaksaisin laittaa ne myyntiin nettiin.

Niin, mutta oli siis tarkoitus esitellä viime aikoina Suomesta löytyneitä asioita (Tallinnan ostokset esittelen sitten, kun eka reissusta oon kertonut).

Pari kertaa on Kuopiossa tullut käytyä ja ajotuntien vuoksi tulee käytyä ainakin kerran viikossa Varkaudessa, tosin silloin yleensä ajetaan, ei kierretä kauppoja :D Tämän viikon maanantai oli poikkeus, kun piti käydä Emotionissa ja Prismassa (tuli siinä kyllä opeteltua parkkeerausta samalla, joten jotain hyötyä silleen oikeestikin) :D Niin, mutta. Eksyin aiheesta.

Viime maanantaina Varkaudesta (Emotionista ja Prismasta) löytyi:
Uusi puuteri, koska entinen alkaa olla aika loppusuoralla. Ajattelin kokeilla vaihteeksi BB-puuteria, koska BB-voidehan on ollut mulla käytössä jo vuoden.
Paljon kehuja saanut MasterSmoky-kynä. Jospa minäkin oppisin sitä käyttämään. Oli kaiken lisäksi tarjouksessa.
Uusi kulmakynä. Yritän löytää itselleni sopivaa tällä hetkellä ja valitettavasti täysin sopivaa ei oo vielä löytynyt. Tämäkin on hyvä, mutta aavistuksen ehkä liian tumma....
Ja kaupan päälle sain hiuslakan.
Kahdet Catmandoon collarit, uusin Olivia, uusin Bond ja samalla reissulla apteekista haettu Louis Widmerin kasvojen kuorintaaine (on muuten hyvä).

Kuopiosta on parilla kerralla tarttunut mukaan:
Muutama kirja Suomalaisesta
Ihanat korvaläpät New Yorkerista (alennuksessa)
Sininen neule New Yorkerista (alennuksessa)
Aivan ihana raitapaita New Yorkerista (en malta odottaa bleiserikelejä!)
Aivan ihana risti Ur&Penn:stä (alennuksessa)
Tarralappuja Tigeristä
Mintun värinen tuubihuivi Glitteristä (alennuksessa)
Mustavalkoraitainen tuubihuivi Glitteristä (alennuksessa)
Aivan ihana harmaa neule H&M:ltä (alennuksessa)

Sellaista tällä kertaa. Omia lempparilempparilemppareita olivat tuo ristikoru ja tuo H&M:n neule. Löytyikö lemppareita? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti