lauantai 2. huhtikuuta 2011

Little green men and other colorful stories

Ihanaa lauantaita ihanille lukijoilleni!


Miten mun viikot on nykyään näin kiireisiä, etten ehdi kunnolla edes koneelle..? Viikon mittaan oon ehtinyt käydä ehkä 2-3 kertaa koneella, loppu aika on mennyt tehdessä läksyjä, lukion ekan vuoden kurssivalintoja yms.


Viikon aikana ei ihmeellisempiä tapahtunut, paitsi meillä oli koulussa Väriviikko! Eli meillä oli joka päivä eri väri-teema, jonka mukaan toivottiin, että mahdollisimman moni pukeutuu.


Tässä olisi minun viime viikon asut:


Maanantai:
~bolero - äidin tekemä
~pitkähihainen - H&M
~farkut - GinaTricot
~villasukat - isomummon tekemät
+rippiristi
~takki - Only
~kengät - DinSko

Päivän väri oli siis vihreä, jota tuosta bolerosta löytyykin (olis mulla ollut yksi vihreä villapaita, mutta se on jo liian paksu tähän aikaan vuodesta käytettäväksi). Takista löytyykin  paljon vihreää :D ja saappaina palvelivat minun ihanat DinSkot!

Tiistai:
~farkut - Kappahl
~toppi - Seppälä
~paitapusero - GinaTricot
~villasukat - isomummon tekemät
~panta - Seppälä
~maiharit - Carlson

Tiistain väri oli siis punainen <3 Tiistain asu oli yksi mun viikon lemppareista ja ehkä syy siihen on, että siinä yhdistyi kaksi mun lempiväriä: musta ja punainen... ^^

Keskiviikko:
~huppari - äidin
~t-paita - Only
~kollarit - Fruit of the Loom
~villasukat - isomummon tekemät
~Converset - Katelta

Keskiviikon väri oli sininen, kuten kuvasta voi varmaan päätellä :) Oli pakko lainata äidin hupparia, kun omaa sinistä ei löytynyt (=en omista sinistä hupparia)!

Torstai:
~toppi - GinaTricot
~villapaita - isän
~vyö - GinaTricot
~farkut - GinaTricot
~villasukat - isomummon tekemät
+kengät - DinSkon saappaat

Torstai oli keltainen päivä ja minulla ei ollut mitään keltaista, joten isän vaatekaapista löytyi onneksi musta-keltainen villapaita. Hiemanhan tuo oli iso, mutta ei se haitannut!

Perjantai:
~toppi - GinaTricot
~neule - Ellos
~sukkahousut - Seppälä
~legginsit - z.i.p.
~vyö - GinaTricot
~säärystimet - Lindex
~kengät - Mekka
~panta - Glitter

Eilen aamulla innostuin hieman tekemään erilaisen meikin, kun normaalisti arkena :) Tykkäsin kovasti!
~laukku - H&M
~nahkatakki - kirpparilta

Perjantaina oli värinä musta/valko/pinkki. Värit meni periaatteella: pinkki - seurustelen, valkoinen - olen kiinnostunut jostakin, musta - ei kiinnostusta keneenkään. Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen porukkaan. Sinkku ja ylpeä siitä! :D

Eilen mä tein meidän perheen ruokaostokset ensimmäistä kertaa yksin (yleensä mä käyn äidin kanssa kaupassa, mutta nyt kun äiti on sairaslomalla, minä hoidan homman). Keräsin kyllä katseita aika kivasti vaatetukseni puolesta ja senkin, että mulla oli kärryllinen tavaraa raahattavanani. :) Yleensä mun ikäiset on varmaan totuttu näkemään kaupassa ostamassa jotain mässyä tms. No, minä ostin ruokaa viikoksi.

Ostin itselleni "palkinnoksi" hieman herkkuja: Panttereita, Salmiakkisuklaata ja Ben&Jerry'siä (joka ei ole kuvassa, kun en viitsinyt hakea pakkasesta sitä). :P Oon mä nuo ansinnut, kun viime aikoina on kiirettä pitänyt ja nyt on pitkästä aikaa eka vapaaviikonloppu ilman kouluhommia!

Illalla, kun olin rupeamassa nukkumaan, tällainen näky ilmestyi meidän talon eteen...
Kaksi rekkaa tuli purkamaan juurakko kasaa hakkeeksi kello yhdeltätoista illalla/yöllä. Hei haloo! Hiljaisuus on menossa! Totesin vaan, että eipä tässä nyt vähään aikaan pysty nukkumaan, joten rupesin katsomaan True Blodia :D
<3

Loppuun tähän väriteemaan sopiva kappale, johon me keksittiin koreografia keskiviikon liikunnantunnilla. Hyvä tanssikappale!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti