lauantai 16. huhtikuuta 2011

Lauantai-illan jorinat...

Tänään mä oon tehnyt yhtä jos toista.


- Lukenut uskontoa (valitettavasti), sillä maanantaina on koe...
- Neulonut koirahaalaria (loppu alkaa häämöttää)
- Käynyt lenkillä ja valokuvannut, kyllä se kevät vielä tulee!
- Ollut super iloinen ja tästä syystä odotan jo syksyä!


No, mutta selvennetäänpä hieman...


Syksyä odotan, koska...
Mä ostin eilen liput Apocalyptican keikalle Kuopioon! Syyskuu tule jo!

Tällaisia otoksia sain lenkiltä napsittua:




Loppuun hieman stand-up komiikkaa... Huom! Kuuntelu ja katselu omalla vastuulla, sillä joitain nämä valitettavasti saattaa loukata... Itse olen näille naureskellut tänään varmaan useamman tunnin ja näistä on myös irronnut päivän parhaat naurut!

2 kommenttia:

  1. Mua kiinnostaisi tietää, että ootko koskaan tehnyt mitään kesätyötä ja työharjottelua tai muuta? :) Kerrot aika paljon kouluhommista niin se voisi kiinnostaa... Tykkään kyllä sun blogista, osaat kirjottaa kivasti, mutta kuvat voisi ehkä olla isompia jos mahdollista! Oot lupaava bloggaajan alku vaikka nuori ootkin, kannattaa ehdottomasti jatkaa! Näin sut muuten joku aika sitten Kuopion Prismassa... :)) Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitos kommentistasi :)

    Viime kesänä olin kesätöissä kaupassa ja tällä hetkellä ainoa työharjoittelu, jossa olen ollut, on TET viime syksynä ja seuraava TET on muutaman viikon kuluttua. :) Niistä voisin tehdä jotain hieman "syvempää" postausta tässä jossain vaiheessa...
    Myönnän, kouluhommista kirjoittelen jonkin verran, mutta suurin osa mun ajasta menee tehden kouluhommia, peruskoulun viimeistä luokkaa kun käyn.

    Kuvia haluaisin saada itsekin isommaksi, mutta en oo vielä sellaista blogipohjaa tälle löytänyt, mihin mahtuu isot kuvat kokonaisina. :)

    Kiva kun tykkäät, jatkan ehdottomasti kirjoittamista, missään vaiheessa ei ole käynyt mielessäkään lopettaminen, vaikka kirjoitustahti on kiireiden takia ehkä hieman välillä hidastunut.

    Mukavaa alkuviikkoa!

    VastaaPoista