sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Raskaat veet

Heipä hei täältä sairastavien talosta!


Tosiaan, mä oon tällä hetkellä ainoa "terve" meidän talossa. Äiti on keuhkokuumeessa ja isä kuumeessa. Ei kyllä tässä mun tilassakaan oo mitään kehuttavaa - yskä palasi kahta kauheampana, nuha on ja pysyy ja päätä särkee melkein joka päivä. Että en mä vielä terve oo. Niin, ja koko ajan väsyttää...


Korvatulehdukseen määrätty antibioottikuuri loppui tänään, toivotaan, ettei lähde uusimaan, tai joku muu vaadi antibiootteja, sillä reilu viikko mulle riitti.


Kouluhommien saralta oon nyt saanut kaikki kiinni, sillä perjantaina ja eilen väkersin äidinkielen aineen ja puheen valmiiksi! Vähänkö oon tyytyväinen itseeni! Asian tiimoilta tosin tuhosin yhden Pantteri-pussin ja puolikkaan Fazer Lontoonrae-suklaalevyn... Hups.


Torstaina mulla oli kampaaja ja tällainen tuli lopputuloksesta:
Muutama sentti lähti latvoista kuivaa pois ja otsatukka palasi kuvioihin. Kerrostusta taas tuli kivasti, sillä edelliset oli kasvanut jo pois. Oon tyytyväinen.


Torstain asu:
~farkut - Lindex
~pitkähihainen - Only
~t-paita - Gina Tricot
~villasukat - isomummon tekemät
~nominationit
~sormukset - Silver Neumann, Teneriffa ja toinen on Egyptistä

Perjantain asu:
~farkut - Lindex
~toppi - Seppälä
~huppari - joululahja vanhemmilta (EMP:ltä)
~villasukat - isomummon tekemät
~sormus - Silver Neumann, Teneriffa

Perjantaina mulla oli ylimääräinen soittotunti ja nyt alkaa lyyti kirjoittamaan soiton suhteen. Tällä hetkellä kaikki menee hyvin ja tutkinto olisi suunnitteilla kevääksi. :)

Viikonloppuna oon vaan maannut, datannut ja lukenut Aku Ankan Taskukirjoja :) Ja yrittänyt neuloa koirahaalaria nro 4 eteenpäin... Että silleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti