perjantai 8. huhtikuuta 2011

Minusta ei jää varjoa

Jälleen viikko vierähti yhdessä hujauksessa! Viikkoon sisältyi mm. matikan koe panikointia, enkun valtakunnalliset ja maailman paras fiilis!


Maanantai meni normaalisti sen normi "maanantai-vitutuksen" kanssa. Ärsyttävintä siinä on se, että se pahenee vaan päivän mittaan... Maanantaina meidän kylän lukioon menevillä oli infotilaisuus lukiolla (ei tarvinnut olla ruotsin tunnilla!!) ja samalla syötettiin kurssivalinnat Wilmaan. Kursseihin tosin tänään tein vielä yhden muutoksen. Lukiolta oli "kiva" kävellä pois, kun satoi - olo oli kuin uitetulla koiralla, vaikkakin minulla oli sateenvarjo käytössä... I hate rain!


Maanantain asu:
~toppi - Katelta
~neule - Ellos
~liivi - H&M
~farkut - Savanna Shop
~saappaat - DinSko
Mä aloitin maanantaina nahkatakki-kauden! Siis otin käyttöön tuon mun vuorettoman nahkatakin. Nahkatakki on ostettu muinoin Rellun kulmasta (joojoo, uskokaa pois!) ja tuubihuivi on Ginasta. Yllättävän hyvin tarkeni noinkin ohuella takilla.

Tiistaina oli ranskan sanakoe. En muuten jatka ranskaa enää ensi vuonna, sillä lukujärjestyksestä tulisi liian täysi ja muutenkin tahti olisi liian kova. Meillä nimittäin ei alkaisi muuten ryhmää, ellei me otettaisi lukion kakkosia kiinni kahden ensimmäisen jakson aikana ja se tarkoittaisi ensi vuoden kohdalla, että kaikissa viidessä jaksossa olisi ranskaa - eli 5 tuntia joka viikko. Totesin vaan äidille, joka kysyi jatkanko, että mä en todennäköisesti jaksaisi vetää sitä mukanani ja siitä koituisi minulle pidemmän päälle vain stressiä yms. Ja voinhan minä opiskella sitä sitten tuonnenpana, jos haluan. Sitä vartenhan kaikki aikuislukiot on ja voihan sitä yliopistossakin lukea kieliä.


Tiistain asu:
~neule - Only
~vyö - Seppälä
~pitkähihainen - Anttila
~farkut - Savanna Shop
~sukat - Jar-X


Keskiviikkona oli matikan koe, joka ei mennyt niin hyvin kuin kuvittelin, mutta lopputulokseen olen kyllä silti tyytyväinen. Koe oli niin pitkä, että mä en ehtinyt tarkistaa sitä ja niinpä en huomannut yhden tehtävän c-osaa, joten se jäi vahingossa laskematta... :/ Keskiviikkona meillä oli liikuntaa ja mä sain nostettua mun palloilulajien numeron 7 -> 9!! Mulla on viime aikoina vaan noussut numeron liikunnassa! Oon tosi tyytyväinen. Keskiviikkona mulla oli myös soittotunti, joka meni mun mielestä ihan hyvin. Joitain juttuja pitää vielä katella ennen tutkintoa, joka on ensi kuun alussa.


Keskiviikon asu:
~pitkähihainen - Vero Moda
~pikee - GinaTricot
~farkut - Savanna Shop
~sukat - Seppälä
~kello - JetSet
~panta - Glitter

Torstaina mulla oli taas hypyt ja niinpä me käytiin kahvilla isän kanssa :P Mulla oli myös kampaaja, jossa tehtiin se normaali - leikattiin otsis ja kulmat nypittiin. Kampaajan jälkeen käytiin äidin kanssa ruokakaupassa, että ei tarttisi käydä perjantairuuhkan aikaan kaupassa. Torstaina oli myös englannin valtakunnalliset, jotka omasta mielestä meni ihan hyvin.


Torstain asu:
~pitkähihainen - Vero Moda
~liivi - H&M
~farkut - Savanna Shop
~sukat - Jar-X
~tuubihuivi - GinaTricot
~kello - JetSet

Mä tykkään perjantain aamutunneista! Suurin syy siihen on, että silloin on kässää ja tänään mä olin vielä erityisen tyytyväinen itseeni, sillä sain aikaan tuplasti sen, mitä normaalisti. Mun fiilistä nostatti myös se, että se matikan koe meni loppujen lopuks ihan hyvin (sain 9), ja mun matikan ope sano mulle, että mun vikan matikan kokeen pitää mennä todella huonosti, että mä en sain päättötodistukseen matikasta 10:ä. Eli, mulla alkaa olla aika varma 10 tiedossa, sillä todella huonolla hän tarkoitti 4-6 ja tähän mennessä mun huonoin matikan tulos on 8+. Eli aika mahdotonta...! Mä meinasin pomppia riemusta, kun mä kuulin tän! Harmittaa vaan se, että meillä vaihtuu viikon päästä matikan ope, kun tuo kyseinen ope on saanut muualta töitä... Ollut hyvä ope ja silleen.


Tänään mä myös varmistin mun tämän kevään TET-paikan. Me ollaan äidin kanssa puhuttu jo jonkin aikaa, että mä menisin äidin luokkaan erityiskoululle harjoitteluun, ja tänään lyötiin se sitten lukkoon! Mielenkiintoista nähdä, millaista on "elämä erityiskoulussa", kun syksyllähän mä olin meidän kirkonkylän ala-asteella kiertävän enkun open kanssa. Eli silloin on nähty ns. normi ja erityisopetus.


Perjantain asu:
~pitkähihainen - H&M
~t-paita - Katelta
~farkut - Savanna Shop
~sukat - Jar-X
~kello - JetSet
~tuubihuivi - GinaTricot

Eilen kaupassa käydessä tarttui tällaista mukaan:
New Look - lehti, 3,90€, vaikutti ihan lupaavalta pikaisen vilkaisun perusteella.
Joo tota.... Mulla ei oo koskaan ollut ripsien taivutinta, ei ennen eilistä. Vihdoin rohkaisin itseni ostamaan tuollaisen kapistuksen. Merkki on Iberon ja maksoi jotain 6,90€. Ennen olin sitä mieltä, että mun ripset taipuu kivasti, mutta viime aikoina oon huomannut, että voishan ne taipua enemmänkin. Joten kyllä tämä kapistus oli ihan paikoillaan. Tykkään!

Loppuun laitan kuva eiliseltä, kun hieman pelleilin kameralla ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti