sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Something DIY...

Ja mitä minä teen, kun minun pitäisi lukea kokeisiin... Niin, minä ompelen!


Eli lista on edennyt! Aloitin lauantaina ompelemaan ns. järkkärilaukkua, mutta kappas! Siitä ei tullutkaan järkkärilaukkua (syynä siihen se, ettei se oikein soveltunut käyttötarkoitukseensa, sillä se oli aivan liian iso minun isoon käsilaukkuuni), joten siitä tuli neuleen säilytyspaikka! Kätevää etten sanoisi!


Olen tyytyväinen loppuutulokseen, mitä nyt ehkä yhden kohdan tuosta joskus korjaan...
Laukussa on siis tilaa yhdelle työlle kerrallaan (mallina mohair-villatakin tekele). Laukussa on kaksi sisätaskua - iso ja pieni. :) Taskuissa on tilaa vaikkapa ohjeelle ja mittanauhalle.


Materiaalina käytin superloonia (pehmikkeenä) ja jonkin sortin ulkoilupukukangasta. Pehmikkeet siksi, koska todellakin alkuperäinen käyttötarkoitus oli tuo kameran laukku, joka tarvitsee pehmikkeet.


Lista näyttää siis nykyään tuolta:

1. Chihuahuan haalari (aloitettu) - TILAUSTYÖ
2. Kaverin villasukat (aloitettu) - TILAUSTYÖ
3. Vaarin villasukat
4. Isän villasukat
5. Mummin villasukat
6. Äidin villasukat
7. Mohair-villatakki (aloitettu - takakappale valmis)
8. Huiviliivi (aloitettu)
9. Pipo
10. Säärystimet
11. Sammareiden tuunaus
12. Mekkotuunaus (?)
13. Liivin muokkaus
14. Farkkutakin uusio (kesken)
15. Järkkärilaukku
16. Kolmiohuivi



Tästä on hyvä jatkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti