keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Way to go!

Nyt on sitten koeviikko virallisesti ohi! Seitsemän päivää se kestikin - ihan liian kauan! Tänään oli siis viimeinen - kemia ja se tuntui onneksi ihan helpolta!


Tänään mulla tosiaankin oli "lyhennetty" päivä, koska lähdin koulusta jo liikuntatuntien jälkeen ja olin ennen kahtatoista kotona. :)


Kahden maissa päästiin lähtemään ajelemaan kohti Oulua ja sinne on vielä jonkin matkaa... Sen verran ollaan pysähdytty, että käytiin Iisalmen ABC:llä syömässä.


Nämä n. 5 tuntia olen viihdyttänyt itseäni uusimmalla Infernolla (jonka nappasin mukaan kaupasta) ja tietokoneella. Mokkula <3


Loppukevennykseksi laitan kuvan menneeltä viikolta. Minä ja ihana apulaiseni luetaan yhteiskuntaopin kokeeseen (se oli mun seurana joka ilta, kun luin kokeisiin). Awws!
Hyvää loppuviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti