torstai 31. tammikuuta 2013

The Last Of January

Ensinnäkin, ihanaa.

Tervetuloa parille uudelle lukijalle (unohdin mainita eilen!). Voisin yrittää järjestää jotain arvontaa, kunhan vaikkapa 40 lukijaa tulee täyteen ;)

Tänään mulla oli ruotsin koe, jonka kävin tekemässä aamulla. Kokeen jälkeen isä toi mut kotiin, koska mä en oo vieläkään aivan terve. Täällä mä oon sitten suunnitellut pakkaamista, hakenut motivaatiota filosofian lukemiseen, tutkinut linja-autoaikatauluja sekä istunut tässä koneella.

Mä oon saanut tässä viime aikoina aivan ihania haasteita molempien blogien puolelle ja niitä toteuttelen sitten kunhan on aikaa. Kiitos niistä!

Ajattelin tässä ajastaa teille pari postausta viikonlopun ajaksi, koska tällä hetkellä näyttää siltä, että päästään lähtemään Helsinkiin :)

Mukavaa loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti