perjantai 1. helmikuuta 2013

Day in Kuopio

Viime viikon tiistaina (22.1.) meillä oli yliopistovierailu Kuopiossa. Itse en esittelyssä innostunut Kuopiosta mahdollisuutena, koska siellä ei ole sellaista linjaa mikä kiinnostaisi.

Yliopiston jälkeen mentiin teatteriin, kuten Istagramissa minua seuraavat ovat voineet huomata. Käytiin katsomassa Pirkko Saision romaaniin perustuva näytelmä Elämänmeno. Oli ihan hyvä :)

Teatterin jälkeen, kun muut lähtivät takaisin Leppävirralle, me jäätiin Lucien kanssa kaupungille odottamaan, että äiti pääsee koulutuksesta. Istuttiin kahvilla Coffee Housessa ja sitten mentiin kiertelemään Sokoksen aleja.

Muutaman löydön tein, sekä Sokokselta että myöhemmin illalla Matkuksesta, jossa vierähti useampi tunti.... :D

Suklaachilitee Punnitse ja Säästä (Kuopiossa Sokoksen takana) 4-5€. Ostin myös vähän herkkuja (lakuja yms.), mutta ehdin syödä ne ennen kuvausta...
Ilmaisnäyterasvoja The Body Shopista (äiti sai mutta ei tarvinnut, joten anto mulle)
Hiuslakka (vajaa 6€) ja huulirasva (vajaa 3€), S-market
Ihana kaulakoru, jota olin jo normaalihintaisena katsellut, mutta jättänyt hyllyyn. Nyt oli puoleen hintaan ja hintaa siis jäi 5,49€. Ur&Penn
Kaksi huulipunaa Sokokselta 3,00€/kpl. Sävyt 7 (Natural Coral) ja 23 (True Red).
Ihana valkoinen lyhyt neule BikBokista. Normihinta oli tällä 20€ ja nyt tää löyty hintaan 4,95€! En voinut uskoo mun tuuria, kun mä oon etsinyt tällaista vaikka kuinka kauan!
Beige alustoppi Cubuksesta 2,90€
Valkoinen alustoppi Cubuksesta 2,90€
Lisäksi ostettiin tällainen ihana leivontakirja cdon.comista :) Hintaa oli n. 28€. Ihania reseptejä, suosittelen.

Sellaisia löytöjä tällä kertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti