keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Hello my friend

Pitkästä aikaa. Taas. Olen yritellyt päivitellä jotain pientä aina Instagramiin (nimimerkillä @HEIDINAU).

Tiedän tämä sama virsi on kuultu kymmeniä kertoja, mutta kiirettä pitää. Koeviikko. Kipeenä.

Perjantaina alko siis koeviikko, mulla hemaisevasti migreenillä, joten jäin kotiin. Onneksi ei olisi ollut kuin liikuntaa. No, perjantaina ihmettelin päivällä, että onpa outo olo (siis migreenin jälkeen). Illalla vihdoin tajusin kaivaa kuumemittaria esille ja tittididii = 37 astetta. Mun normaalilämpö on tosi alhanen (jtn 34-35 astetta), joten tuo on mulle jo kunnon kuume. No, ajattelin, että tää on vaan jotain migeenin jälkihommaa.

No, lauantaina. Oli tarkoitus mennä keilaamaan, mutta kappas. Mittari näytti 37,6 ja minä en pysy pystyssä. Meni sekin homma sitten läskiks. Lämmintä juotavaa ja hyvä yritys lukea kokeisiin.

Sunnuntaiaamuna elättelin jo toiveita, että olisin jo tervehtymässä, mutta paskan marjat! Kuumemittari on tästä lähtien mun truuu vihollinen, sillä se näytti vuorostaan 38,6 (!!!!). Mulla on viimeks ollut näin paljon kuumetta varmaan ysillä sen sillo kun tulin Teneriffalta... Arvatkaa vaan kuinka vitutti, kun mulla oli eka koe vuorossa maanantaina..? No, ei auta kuin ilmoittaa, että nyt ei kykene ja siirtää koe perjantaiks (mikä mulla ois ollut vapaapäivä...).

No, tiistaina kampesin itseni takaisin kouluun. En ehkä ollut vieläkään kunnossa, mutta paranemaan päin. Mulla on tällä hetkellä tosi seksikäs ja matala ääni, jota säestää erittäin epämääräiset yskänpuuskat. Nuhakin on, mutta kuumetta ei pitäisi olla.

Nyt on sitten kaksi koetta takana (äikkä ja hissa) ja kaksi edessä (ruotsi ja filosofia). Oikeestaan mun oli tarkoitus lukee ruotsii, mutta hups. Jummasin koulun koneelle. :D

No, mutta. Jos oikeesti menisin nyt lukemaan sitä ruotsia samalla kun ootan äitiä (kyytiä).

P.s. Jos hyvin käy ja mä tervehdyn tarpeeksi, niin perjantaina me suunnataan mun kokeen jälkeen.... Helsinkiin! Ei oo tullut käytyä aikoihin (pariin kuukauteen) ja alkaa olla jo vierotusoireita!

Hahah, ja ihan loppuun ihan huippu kuva Frendeistä. Mulla oli niiiin kriisi, kun olin kuumeessa ja ruoka ei kelvannut - minulle, joka rakastaa ruokaa! Nyt taas olo on tällainen:
Mulla on nälkäää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti