sunnuntai 6. tammikuuta 2013

A song of me, a song in need

Hyvää alkanutta vuotta 2013 pupuset!

Kuten varmasti viime vuoden puolella napatuista asukuvista olette jo päätelleet, hiukseni ovat saaneet vihdoin kokea jotain uutta!

Syksyn aikana koi totaalikyllästymisen hiuksiini, jotka olivat tylsät ja huonokuntoiset latvat saivat minut lähes hermoromahduksen partaalle. No, eikun vaan varaamaan aikaa kampaajalle ja väripurkin metsästykseen kauppaan.

Olin jo kauan haaveillut salaa punaisista hiuksista, mutta hiusteni huonokuntoisuuden vuoksi en halunnut vaalentaa hiuksiani yhtään. Värjäsin hiusket ennen kuin menin kampaajalle ja no, lopputulos oli mielenkiintoinen. Latvat olivat paljon tummemmat kuin muu hius, mikä ei kyllä minua haitannut.
Väriksi siis valikoitui Schwarzkopfin Live Color XXL sävyssä 43 (red passion). Ensimmäisellä kerralla käytettiin 2 purkkia ja seuraavalla vielä yksi.

Kun pääsin kampaajalle, hiukset lyheni paljon. Huonokuntoista latvaa oli mun arvion mukaan reilu 10 cm. Aluksi voin sanoa olleeni aika järkyttynyt, koska mulla on aina ollut pitkät hiukset, mutta nyt mä oon oppinut elämään näiden kanssa ja suorastaan rakastan mun hiuksia! Latvat on edelleenkin tummemmat kuin muu hius, mutta mun mielestä se näyttää ihan kivalta.

Tällainen on siis lopputulos:
Tykkään tosi paljon!

Vielä loppuun eräs päivän asu kuva joulukuulta, jolloin käytiin kuvaamassa tuo mun uusi kuontalo ja ihastelemassa Taipaleen kanavaa Varkaudessa. Oli muuten aika kylmä ottaa kuvia -20 asteen pakkasessa ilman takkia.. :D
farkut GinaTricot / neule Forever21 / kaulakoru Ur&Penn / saappaat DinSko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti